כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

מיסיסיפי: מאבטח המלון הרס ספר תורה של האורחים

קבוצת בחורי ישיבה שנפשה במלון במיסיסיפי, נדהמה לגלות פוגרום שנערך בחפציהם, בו נהרס - בין היתר - ספר תורה • בחקירה התברר: מדובר במאבטח הלילה של המלון

מיסיסיפי: מאבטח המלון הרס ספר תורה של האורחים

מקרה חמור של אנטישמיות בארה"ב: קבוצת בחורי ישיבה מממפיס שנפשה בשבת האחרונה בבית המלון 'דאבל טרי' בעיר ג'קסון במיסיסיפי, נדהמה לגלות בשבת בבוקר כי אלמוני ערך 'פוגרום' באולם הכנסים הקטן שהוקצה עבורם לשמירת חפציהם.

בין החפצים שהושחתו - היה גם ספר תורה שהביאו עימם, ספרי לימוד, גמרות, תפילין, סידורים, כלי נגינה ומכשירי חשמל.

מנהל המלון מיהר להזעיק את המשטרה למקום, ואכן לזירה הגיעו סוכני האף.בי.אי וקציני משטרה בכירים, שלקחו את המקרה ברצינות רבה, וערכו חקירה מידית בקרב עובדי המלון.

עד מהרה התברר כי מי שערך את הפוגרום האנטישמי, הוא לא אחר מאשר מאבטח הלילה של המלון - ג'סטין שון בייקר בן ה-24, אשר בידיו היה מפתח לאולם הכנסים - בו הניחו הבחורים את חפציהם יקרי הערך.

ג'סטין נחקר והודה במעשה, ונעצר מיד. במהלך חקירתו התברר גם כי הוא מועסק על ידי חברת השמירה 'מקס גארד', שמנהליה כבר הודיעו כי ישתפו פעולה עם החוקרים ככל שיידרש.

עם זאת, המשטרה עדיין לא פרסמה את מניעיו של ג'סטין, והאם הודה כי פעל מתוך מניע אנטישמי, אך אמרה כי הנזק שגרם מוערך בכשישים אלף דולר, וכי הוא יועמד לדין. אתמול הוא הובא בפני השופט המקומי - ששחרר אותו בערבות של 100 אלף דולר.
ממפיס שבת מאבטח ספרים ג'קסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד