ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

ביום הבחירות: 3 חתונות גדולות של הקנאים

שלוש חצרות שאינן משתתפות בבחירות יערכו ביום ג' הבא חתונות גדולות של צאצאי ראשי החסידות • 'בחדרי חרדים' מגיש: מה תעשו בזמן ההמתנה לפרסום התוצאות?

מצווה טאנץ'. אילוסטרציה: יעקב נחומי
מצווה טאנץ'. אילוסטרציה: יעקב נחומי

מה עושים כשלא בוחרים? מתחתנים.

שלוש חצרות מחוגי הקנאים בירושלים - תולדות אהרן, תולדות אברהם יצחק וחסידות דושינסקיא - שחסידיהם מחרימים את הבחירות של המדינה הציונית, עתידות לחגוג ביום שלישי הבא, יום הבחירות, חתונות גדולות לילדיהם של ראשי החסידות.

תזמון החתונות ליום הבחירות דווקא לא היה מכוון, שכן בחוגי החסידים זמן החתונה נקבע כמה חודשים מראש, עוד קודם שהוכרז על הליכה לבחירות.

אז מה אם תהיתם איך להעביר את הזמן בעת ההמתנה לתוצאות המדגם, 'בחדרי חרדים' מגיש לכם את סדר החתונות השלם:

• בחסידות תולדות אברהם יצחק תתקיים שמחת נישואי נכדו של האדמו"ר, בן לבנו הרה"צ רבי חיים מאיר קאהן, רב בית המדרש של החסידות בביתר עילית, עם בת הגאון רבי דוד שוימר, מו"ץ בהעדה החרדית בבית שמש. השמחה תתקיים באולם האודטריום העירוני ברחוב רבי עקיבא בגבעה A בביתר עילית.

• בחצר חסידות תולדות אהרן יחגגו את שמחת החתונה לבת ראש הישיבה של החסידות, אחיו של האדמו"ר - הגאון רבי משה קאהן, ראש ישיבת תולדות אהרן, עם נכד האדמו"ר מזוטשקא, בת להאדמו"ר מטשמוואר אלעד. השמחה תתקיים בבית המדרש של תולדות אהרן בשכונת מאה שערים בירושלים. מדובר בחתונה גדולה שמשתתפים בה כל החסידים.

• בחצר חסידות דושינסקיא תתקיים שמחת החתונה לבן אחיו של האדמו"ר - הרה"צ רבי מרדכי יהודה דושינסקיא, אב"ד דושינסקיא בבית שמש, עם נכדת הנגיד אליש אנגלדנדר מלונדון. השמחה תתקיים במרכז האירועים 'כתר הרימון' בבני-ברק. גם בחתונה זו צפויים כלל חסידי דושינסקיא להשתתף.

בתוך כך גם בחסידות גור תתקיים ביום שלישי שמחת החתונה לנינה הראשונה של האדמו"ר בעל ה'פני מנחם' מגור זצ"ל, נכדה לבנו הרה"צ רבי יעקב מאיר אלתר. השמחה תתקיים באולמי מודיעין ברמת גן.

יודעים על עוד חתונות ביום הבחירות? טקבקו לנו.
בחירות חתונות תולדות אהרן תולדות אברהם יצחק דושינסקיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד