י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יצא מחוזק • הירשזון השתחרר מהכלא ו"מודה להקב"ה"

שר האוצר לשעבר השתחרר הבוקר מהכלא: "אני הולך עכשיו להודות לקדוש ברוך הוא" • בתקופת שהייתו בכלא התקרב הירשזון לדת והיה לתלמידו של הגרי"ד גרוסמן

הירשזון בימים טובים יותר. צילום: ארכיון
הירשזון בימים טובים יותר. צילום: ארכיון צילום: פלאש 90

מן המיצר קראתי י-ה? שר האוצר לשעבר, אברהם הירשזון, השתחרר הבוקר (ד') מהכלא ומראה סימני התחזקות: "אני הולך עכשיו להודות לקדוש ברוך הוא, לחבק את המשפחה, להודות לידידים טובים שעזרו לי", אמר.

ההתבטאות הזו מצטרפת לדיווחים, כי השר לשעבר - שנאשם בגניבה ובהפרת אמונים - מתקרב לדת בין כותלי בית הכלא. בכתבה בעיתון 'ידיעות אחרונות' סיפר הגאון רבי יצחק דוד גרוסמן ממגדל העמק: "הוא אמר לי שהוא מאמין באלוקים מאה אחוז. הוא עדיין לא עם פיאות, אבל הוא מתחזק. אני נותן שם שיעורים אחת לשבוע שבועיים והירשזון משתתף בכולם, מתערב ושואל לעניין. בנוסף ללימודים, הירשזון הפך לקצין הת"ש של האסירים. כל אסיר בכלא נמצא במצוקה נפשית, הוא דואג להם ואומר: אני אביא אותך לרב גרוסמן שתקבל ממנו ברכה".

עם שחרורו עתיד הירשזון להתנדב בפרוייקט של הרב גרוסמן המסייע לניצולי שואה וקשישים.

שמחתה של משפחת הירשזון אינה שלימה היום כיון שבעוד האב משתחרר, הבן, ברק, ממתין לגזר הדין בעניינו, לאחר שנהג בשכרות וגרם לתאונה בה נפצעה באורח קשה בת זוגו לשעבר. "אני כל יום מתתפלל לשלומה של נועה ואני כמו כל אבא שאוהב את הילדים שלו דואג לילדיי", אמר.

הירשזון נאשם בשנת תשס"ט בגניבה, הלבנת הון מרמה והפרת אמונים. פסק הדין גזר עליו חמש וחצי שנות מאסר, והבוקר, לאחר ניכוי שליש בשל התנהגות טובה, הוא משתחרר.
הירשזון שחרור גרוסמן התחזקות כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד