כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

האדמו"ר מקרעטשניף נגד נתניהו: "תספוג מפלגתו של אותו רשע כישלון"

"לא כך מצופה ממי שמתיימר להיות 'ראש'" • "בסוף יצא הכל לטובה. המפלגות העוינות עוד עלולות לחטוף תבוסה ולצנוח במנדטים. הם יחזרו אחר החרדים כעניים בפתח"

האדמו"ר מקרעטשניף. צילום: דודי שמואל
האדמו"ר מקרעטשניף. צילום: דודי שמואל

ככל שמועד הבחירות מתקרב ובא, מתרבים הקולות הנשמעים בקרב גדולי ישראל, אודות מה שצפוי לנו בימים הקרובים.

האדמו"ר מקרעטשניף התבטא כמה התבטאויות מעניינות בימים האחרונים, ובמרכזן מתיחת ביקורת קשה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, שמגלה בעידן הבחירות הפניית עורף ופנים עכורות לצרכים החרדים בארץ-ישראל, כדי לגרוף קולות מקרב המגזר הכללי.

"היום", אמר האדמו"ר, "אין חולק על כך שהציונות פשטה את הרגל. בימינו אנו מתמודדים עם רשעים - עושי רשעה נטו, שאין להם השקפה מסודרת, זולת הרעת המצב ליהודי שומרי תורה בארץ, ועם כך עלינו להתמודד".

האדמו"ר התייחס ישירות לראש הממשלה ואמר, כי לא ברור למה הוא קורא לעצמו 'ראש- הממשלה'. "לא כך מצופה ממי שמתיימר להיות 'ראש'", אמר האדמו"ר.

"המצב אמנם מדאיג מאוד. ככה נראה אדם שמנהיג את המדינה. הם בחרו ביום שלישי של פרשת בשלח, כיום הבחירות. אבל בהחלט יתכן, שביום זה, תספוג מפלגתו של אותו רשע - את הכישלון. הגמרא מספרת שהמן הרשע בחר את חודש אדר, כי בו נפטר משה רבינו ע"ה. אבל הוא לא ידע, שמשה גם נולד באותו חודש ולכן זה פעל לטובתם ולמזלם. ישוב מחשבתו הרעה - אשר חשב על היהודים - על ראשו.

"הם מאיימים כי לאחר הבחירות יוציאו מחשבותיהם מהכוח אל הפועל ב'שווין בנטל', ב'הצרת צעדיו של הציבור החרדי' וב'נטרול השפעתם', אבל בפרשת בשלח נאמר גם - 'ובני ישראל יוצאים ביד רמה'. היהודים נגאלו ממצרים ויצאו מהמצר. בסוף יצא הכל לטובה. המפלגות העוינות עוד עלולות לחטוף תבוסה ולצנוח במספר המנדטים שלהם, עד כי לא תהיה להם ברירה והם יחזרו אחר המפלגות החרדיות כעניים בפתח".

כאן הוסיף האדמו"ר והתייחס להצבעה עצמה:

"אנו נמצאים במערכה חשובה וכולם מבינים את ערך השעה. בשלשול הפתק לקלפי, אין בזה אלא כדי לצאת ידי חובת ההשתדלות, אולם עלינו גם לדעת, כי לא פתקי ההצבעה הם שיביאו לנו את הישועה, כי אם דפי הגמרא שנלמד ובהגברת חיילים לתורה ולעבודת ה' - הם שיצמיחו לנו אותה".
האדמו בחירות בנימין נתניהו הצבעה החרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד