כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"הכאב עצום": מפגש בין שטיצר לסבא השכול • צפו

בלעדי • נחמן שטיצר שברכבו מת ילד אותו הסיע לחיידר, נפגש עם הסב, הרב ישראל לייכטר, לעיני מצלמות ערוץ 10 וערוץ הידברות • "אשכנע את הפרקליטות לא להענישו", אומר הסבא • צפו

"הכאב עצום": מפגש בין שטיצר לסבא השכול • צפו

נחמן שטיצר ממודיעין עילית, שברכבו נפטר הילד חיים חנוך העניך בוימל ז"ל בן ה-4, אותו הסיע לחיידר, נפגש עם הרב ישראל לייכטר, סבו של הילד ז"ל.

זו לא הפעם הראשונה שבה השניים הללו נפגשים. מאז האסון הקשה, נרקמה ידידות מופלאה בין שתי המשפחות.

לא פעם דווח על התנהגותם האצילית של משפחות בוימל ולייכטר. הללו פרסמו מודעות בהן ביקשו להתפלל להצלחתו של שטיצר במשפט, והזמינו אותו להשתתף בכל השמחות שערכו.

אלא שהפעם השניים נפגשו – מול המצלמות - בכתבה שהופקה בשיתוף ערוץ הידברות, ותופיע במלואה במוצ"ש בערוץ 10 בתוכנית 'המגזין עם אושרת קוטלר'.

עוד בנושא:
טרגדיה במודיעין עילית • ילד בן 4 נמצא ללא רוח חיים לאחר שנשכח ברכב
"המלמד בוכה כל הזמן" • יובא ב-11 לבית המשפט
'אני מאשים' נוסח כצ'לה: "ילדים ימשיכו להיחנק למוות"

בתוכנית מדבר נחמן שטיצר לראשונה, וחושף את אשר עבר עליו מאז האסון ועד ימים אלו.

בהצצה בלעדית שניתנה ל'בחדרי חרדים', מסביר הסבא כיצד ינסה להגן על שטיצר, ומבקש שלא יוטל עליו עונש קשה. "אסביר בפרקליטות מדוע הם צריכים להתחשב בעונשו של נחמן שטיצר", הוא אומר. "לקחתי בשר וחתכתי אותו ובלי כוונה נחתכה לי היד. היה סכין חריף, חסר לי חלק מהיד. אז אני אלך עכשיו ואני אנקום עם היד הזאת (השנייה) בגלל שהיא חתכה לי את היד?"



"אם היית מכיר את הילד. חבל על הזמן, הוא היה מגיע לכאן הביתה, זה היה אור. הוא היה העתיד שלנו. וזה נגדע, נחתך. הכאב הוא עצום! אבל את מי אני יעניש? את היד השנייה שעשתה את זה?".
נחמן שטיצר ערוץ 10 פרקליטות בוימל לייכטר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד