א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

שודדים תקפו עובד מאפיית 'הצבי' בבקבוק תבערה • תיעוד

ניסיון שוד כושל בבני ברק: גובה כספים של מאפיית 'הצבי' הותקף על ידי אלמונים ונפצע קל ממוט ממוסמר ובקבוק תבערה • התוקפים נמלטו מהמקום ללא הכסף

שודדים תקפו עובד מאפיית 'הצבי' בבקבוק תבערה • תיעוד
חדשות 24



הארלם בבני ברק: גובה הכספים של רשת מאפיות 'הצבי' שיצא מסניף המאפייה בשכונת קריית הרצוג בבני ברק עם הפדיון היומי, הותקף על ידי אלמונים שניסו לשדוד אותו והשליכו לעברו בקבוק תבערה. הגובה נפצע באורח קל, והאלמונים נמלטו ללא הכסף.

הלילה (ה) סמוך לשעה 1:00 התקבל דיווח על אדם שעולה באש סמוך לסניף הצבי בקריית הרצוג. כונני 'איחוד הצלה' ו'הצלה גוש דן' שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי, והוא פונה לבית החולים.

אפי פלדמן, ראש סניף 'איחוד הצלה' בבני ברק, מספר: "מדובר בעובד שהגיע לאסוף את הפדיון היומי והותקף על ידי מספר רעולי פנים. במהלך השוד נזרק לעברו בקבוק תבערה. האיש טופל באמצעות תחבושות ברנשילד על ידי חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף בני ברק כשהוא במצב קל עד בינוני עם כוויות בגפיים וחבלת ראש".

עובד 'מאפיית הצבי' בבני ברק הותקף

מתנדב 'הצלה גוש דן' שהיה במקום סיפר, כי ארבעה רעולי פנים תקפו את עובד מאפיית הצבי, היכו אותו במוט מלא במסמרים בראשו, וזרקו עליו בקבוק תבערה. אשתו של העובד הקימה צעקות ובעלה ניצל בנס לאחר שבקבוק התבערה התפוצץ עליו ומכנסיו החלו לבעור. כונני הארגון העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה במצב קל לבית החולים.

יצויין, כי מדובר במקרה שוד שני לאותו גובה. בכ"ג שבט לפני כשנה אירע מקרה דומה. גובה הכספים המדובר לקח את הפדיון היומי מהסניף ברחוב רבי עקיבא, הותקף על ידי גלוחי ראש, וכמו היום - כספו לא נשדד.

צילום: ישכר מושיוב ומשה סאסי -חדשות 24





















מאפיית הצבי שוד בקבוק תבערה גובה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד