כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הסבא ו'המלמד ששכח' הקימו ארגון להצלת ילדים • צפו

נחמן שטיצר, המלמד ששכח ברכבו את חיים בוימל ז"ל, והסב השכול, הקימו ארגון למניעת מקרים דומים • "הכאב הוא עצום, אבל את מי אעניש? הוא עשה זאת בשוגג"

הסבא ו'המלמד ששכח' הקימו ארגון להצלת ילדים • צפו

"הכאב הוא עצום, אבל את מי אעניש?" הסביר הסבא לייכטר, שנכדו חיים בוימל נשכח ברכבו של המלמד שהסיע אותו לת"ת ונפטר. "הוא עשה זאת בשוגג ואין לו עונש גם מהשמיים", הוסיף לייכטר ופנה לעורך דינו של שטיצר כדי להעיד לטובתו במשפט. "פעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה", אמר עורך הדין, עופר ברטל.

בזמן ששטיצר שהה במעצר בית, לייכטר הזמין אותו אפילו לשבעה של נכדו. "הסבא תפס אותי והתחיל לרקוד איתי", שיחזר שטיצר. "אפילו במגזרים שלנו זה לא יאומן. הוא נישק אותי ביציאה מהבית", הוא נזכר.



היחס של הסבא, גרם גם לאביו של הילד לקבל בהבנה את שטיצר. "אני רוצה שיהיה לו המשך חיים טובים ושחייו לא יעצרו עם מאסר", אמר האב שהבהיר כי אין קשר לכך שעדיין יש לו רגשות עזים לבנו המנוח.

למרות כל מה שעבר מאותו היום בו חיים נשכח ברכב ומת, שטיצר עדיין זוכר בפירוט בדיוק מה קרה שם. "הוריו ביקשו שאעשה טובה ואסיע אותו. כך עשיתי. הוא נרדם במושב האחורי והוילונות בחלונות הסתירו אותו. פתחתי את הדלת והבנתי שאני כבר לא יכול להיזכר בדמות שלו. צרחתי 'הצלה', 'הצלה'", הוא שיחזר.

בעקבות האירוע הטרגי, שטיצר ולייכטר הקימו עמותה שמטרתה למנוע מקרים נוספים בהם ילדים נשכחים ברכב. על פי ארגון 'בטרם', בארבע השנים האחרונות, 171 ילדים נשכחו ברכבים, ושמונה מהם מתו.
ילד שטיצר בוימל רכב וידאו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד