כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

רוצים להיכנס לישיבה? הציגו 'כרטיס מזהה'

במתיבתא 'ישיבת בית פנחס' בלייקווד לא לוקחים סיכון: אחרי טבח הילדים בקונטיקט, הותקנה בישיבה מערכת זיהוי, שתאפשר כניסה למקום רק באמצעות כרטיס חכם

רוצים להיכנס לישיבה? הציגו 'כרטיס מזהה'

מקרי שוד רבים אירעו לאחרונה בתלמודי תורה, בישיבות ובבתי מדרש בעיירה לייקווד. באחד ממקרי השוד אף ניתקו העבריינים את מצלמות האבטחה, והצליחו לגנוב מכשירי חשמל ומחשבים בעלות של אלפי שקלים.

בעקבות כך, ועקב אירוע הירי האחרון בקונטיקט, בו נטבחו עשרות ילדים בידי מעורער בנפשו, החליטה מתיבתא 'ישיבת בית פנחס' בלייקווד, להתקין בישיבה מערכת אבטחה מתקדמת, שתאפשר כניסה למקום רק למחזיקי כרטיס מזהה.

החל מהשבוע יהיו דלתות הישיבה נעולות במשך כל שעות היום, ורק בעל כרטיס מגנטי מזוהה יוכל להיכנס. הישיבה סיפקה כמובן כרטיס מגנטי לכל צוות הישיבה ולתלמידים והוריהם. וכך, יצטרך כל החפץ להיכנס למקום להציג מול עינית האבטחה את הכרטיס המזהה.

כמו כן התקינה הישיבה מספר מצלמות אבטחה, המצלמות את כל השטח מסביב לישיבה.

אורחים או מבקרים שיגיעו לישיבה, יאלצו להגיע לדלת הכניסה ולצלצל בפעמון, ורק לאחר זיהוי מדוקדק שיעשה באמצעות המצלמה - יוכלו להיכנס לישיבה.

ר' שרגא פינטר, ממנהלי הישיבה, הסביר את הצעד: "התקנה של מערכת אבטחה משודרגת הוא דבר הכרחי לשמירה על ביטחון הילדים, במיוחד לאחר הרצח בבית הספר בקונטיקט".
ישיבה כרטיס מזהה שוד לייקווד מוסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד