א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

הבית היהודי נקנסה ב-72 אלף שקל

במפלגת הליכוד מחו על שימוש שעשו בבית היהודי בתמונתו של נתניהו • השופט הורה להסיר את השילוט, ומשזה נותר על כנו - קנס את המפלגה ב-72 אלף שקל

נפתלי בנט. צילום: פלאש 90
נפתלי בנט. צילום: פלאש 90

השימוש בתמונתו של בנימין נתניהו לצד נפתלי בנט בפרסומי הקמפיין של 'הבית היהודי' - יעלה למפלגה בקנס של 72 אלף שקלים, שהוטל עליה היום (א) על ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט אליקים רובינשטיין.

בשבוע שעבר התלוננו בליכוד על השימוש בתמונתו של נתניהו בשלטי החוצות של הבית היהודי, השופט רובינשטיין קיבל את התלונה והורה להסיר את השלטים לאלתר, כמו גם להסיר את התמונה מהפרסום באתרי האינטרנט השונים.

עם זאת, בסוף השבוע נותרו השלטים על כנם, נציגי הבית היהודי טענו כי חברת השילוט לא עבדה בימי סוף השבוע, ולפיכך לא הוסרו השלטים.

השופט לא קיבל את הטיעון, וציין כי בעיניו זהו "ניסיון למסמס את צו המניעה במהלך הימים שחלפו מאז נתינתו, אם מתוך תקווה כי יבוטל בדיון בערר במליאת הועדה ואם לנוכח הבחירות הקרבות".

"בכל הכבוד לזאת אין להסכים. רשימת מועמדים לכנסת אינה יכולה להקל ראש בצוי מניעה הניתנים על ידי יושב ראש ועדת הבחירות המרכזית ולהפרם, גם אם אינה מסכימה עם תוכנם. הציות לחוק ולהוראות בתי המשפט צריך להיות נר לרגלי כל מי שרואה עצמו חבר בכנסת ישראל", פסק, והטיל על המפלגה קנס.

בבית היהודי הגיבו: ״לבקשת הליכוד אנחנו נסיר את תמונתו של ראש הממשלה מהשלטים, עכשיו תישאר תמונתו של נפתלי בנט - והציבור כבר לא יוכל להתבלבל למי להצביע״.
בנט נתניהו קנס תמונה קמפיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד