כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לשרי? בצאנז מוכנים לבחירות

לשרי? בצאנז מוכנים לבחירות

  • י' שבט התשע"ג
לשרי? בצאנז מוכנים לבחירות

כנס מלכד ומרשים התקיים בהיכל הגדול 'היכל רוזנברג' שבקרית צאנז נתניה, כאשר מאות מתושבי הקריה והעיר נתניה התכנסו ביום חמישי האחרון במטרה לפעול ולחזקאת רשימת "יהדות התורה", לאור קריאתם של גדולי ישראל.

במהלך הכנס, הועבר בשידור חי, מהלך כנס האזעקה והחרום שהתקיים בבניני האומה, שם הביעו גדולי ישראל ובראשם כ"ק מרן אדמו"ר מצאנז שליט"א את זעקתם מעומק לבם להתלכד ולפעול ולהפעיל למען רשימת יהדות התורה לנוכח הגזירות הקשות העומדות מעל ראשם של הציבור החרדי.
לאחר סיום השידור נשא דברים הגאון רבי חיים יעקב שוורץ שליט"א דומו"צ קרית צאנז נתניה ורב 'מרכז רפואי צאנז', אשר חידד את המסר שנשמע זה עתה מכ"ק מרן האדמו"ר מצאנז שליט"א ומכל גדולי ישראל על החובה הקדושה של כל ירא ד' לבוא ולהצביע ולפעול בכל כוחו ואפשרותו למען המפלגה של יראי ד' וזאת כנאמנים לקריאת קדשם של גדולי ומאורי ישראל כי הגדרת מערכת הבחירות הזו היא בבחי' "לעמוד על נפשנו", ומשמעות הדברים שההצבעה והפעילות הכרחיים למען הצלחת המערכה שהיא בגדר של פיקוח נפש.



דברי נעילה השמיע הרב יעקב שמעון שר יו"ר אגו"י בנתניה וסגן ראש עירית נתניה שפתח את דבריו שכעת לאחר שנשמעו דברות קדשו של כ"ק מרן האדמו"ר מצאנז בכנס, שזעק מנהמת לבו 'על החובה הקדושה שיש לכל אחד ואחד לשמוע בקול דברי חכמים ומי שממרה את פי בתי הדין עתיד לתת את הדין', אין לנו אלא דברי בן עמרם,קרא הרב שר לכל הפעילים הרבים, כעת נותר לנו רק דבר אחד: לצאת ולפעול בכל המרץ בימים הקרובים שעוד נותרו עד לבחירות. אם כל אחד יביא רק קרוב או ידיד אחד מהמגזר החילוני להצביע עבור ג', נוכל לא רק לשמור את כוחנו אלא להכניס עוד כמה מנדטים לכנסת. כמו"כ הוא דיבר על חשיבות התוצאות בבחירות לכנסת והשלכתן על המצב בערים החרדיות, נציגות טובה וחזקה בכנסת מסייעת לכל הערים בפועל כי היום כל תקציבי הממשלה נכנסים דרך העיריות, הוא קרא לציבור להצטרף לפעילות למען הצלחת הרשימה להרבות פעלים .

בתוך כך נמסר, כי במטה הבחירות של חסידי צאנז שנפתח לפני שבועיים, רוחשת פעילות עניפה, בניצוחו של יו"ר מטה הבחירות הרב מאיר דוד שכטר שמוסר על היענות ונכונות האברכים והתושבים להתנדב לפעילות במטות הבחירות ברחבי העיר, תוך הענות בלב ובנפש חפצה לקריאתם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א.













אטןלגא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד