י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הגר"י רצאבי: הרב אמנון יצחק - טוב לתימנים

במודעה שפורסמה מחצרו של הרב נכתב: "כיוון שיש חילוקי דעות, אינני מתערב להורות למי להצביע רק אומר את דעתי: ג' טובה לעולם הישיבות, ש"ס טובה לספרדים ואמנון יצחק טוב לתימנים ולבעלי תשובה" • כתבה פירסומית

טוב לתימנים ולבעלי תשובה. הגר"י רצאבי
טוב לתימנים ולבעלי תשובה. הגר"י רצאבי



מרן הגאון הרב יצחק רצאבי, העומד בראשות בית דין וצדק ובית הוראה פעולת צדיק שע"י מוסדות יד מהרי"ץ בני ברק, הוציא הודעה מיוחדת לקראת הבחירות שיתקיימו מחר.

פוסק עדת תימן קבע: "בעניין הבחירות, כיוון שישנם חילוקי דעות, ובסוד המחלוקת לא תבוא נפשי, עד כן, אינני מתערב להורות למי להצביע רק אומר את חוות דעתי וכל אחד יבחר לעצמו : ג' טובה לעולם הישיבות, ש"ס טובה לספרדים ואמנון יצחק טוב לתימנים ולבעלי תשובה וחפץ ה' בידכם יצלח".

"יש דבר המצדיק את השפלת גדול מזכה הרבים?"

במכתב הנחתם במילים "החותם בדמע רב על ס"ת ששרוי בצער ושנזכה כולנו יחד להאמת והשלום יאהבו ממני" – כותב מי שמגדיר עצמו "אברך ליטאי פשוט הכואב את כאבם של מאות אלפים":

"ליבי חלל בקירבי ואף בלילות יסרוני כיליותי על העוול ההיסטורי שנעשה לכל עם ישראל, ובפרט לאותו אדם יחיד ומיוחד שבדור גדול מזכה הרבים שהשיב את ישראל לאביהם שמשמיים עשרות בשנים במסירות נפש מופלאה שלא ע"מ לקבל פרס. ה"ה הגאון הרב אמנון יצחק שליט"א שעליו כתבו מרן הגאון הגדול רבי יהודא שפירא זצ"ל מגדולי תלמידי מרן החזו"א זיע"א ולהבלחט"א מרן הגאון הגדול רבי חיים קנייבסקי שליט"א שכידוע השכינה מדברת מתוך גרונו בזה הלשון – "הרב הגדול רבי אמנון יצחק שיחי' לאוי"ט הוא אחד מגדולי הדור ודורשיו שהושתל מן שמיא בדורנו ואשר בס"ד זוכה וזיכה את הרבים להשיב ליבם.

אני חושב וכותב ועייני זולגות דמעות כפשוטו! איך הגענו למצב הזה שמן בוקר עד ערב משפילים את גדול מזכה הרבים. אמרר בבכי היאך הגענו לעת הזאת? על מה ולמה? האם יש דבר המצדיק את השפלת גדול מזכה הרבים עד עפר??? ובואו נחשוב בהגיון – וכי יעלה על הדעת שגדולי תורה שהרב מכריז קבל עם ועולם שהוא אוהב ומעריץ באותה נשימה הוא ח"ו יאמר עליהם אחרת???? ואף אמירות של הרב העוסקות בגדלות מפעל התשובה אותה יסד והקים אינו ח"ו להאדרה עצמית אלא באות לומר בפשטות "מה שהצליח ב"ה עד כה יכול להמשיך להצליח ביתר שאת וביתר עוז ועזרו לנו לעזור גם לשאר עם ישראל!" שעוד לא זכה לחסות תחת כנפי השכינה. ואם בכ"ז היתה אמירה שעדיף היתה שלא תאמר ידוע שהכל בא ממידת האמת שבו ללא פשרות. ומקנאת ד' צבא-ות היוקדת בליבו הטהור.

עם יד על הלב מישהו מאיתנו יכול בכלל לדמיין איך היה נראה עם ישראל היום בלי מהפכת התשובה של שופר??? אם חז"ל מגלים לנו שבעוון נבלות פה בחורי של עם ישראל מתים הרי ח"ו מדברים יותר חמורים מה יכול לקרות??? מישהו ניסה לחשוב – כמה מיליארדים של כריתויות הוא מנע? כמה חיובי מיתות בי"ד הוא מנע? כמה מיליארדים של חילול שבת הוא הציל? כמה מצוות טהרת הבית, תפילין, ציצית ושבת נוספו למאזן של עם ישראל בזכותו? והחשוב מכל, כמה ובלי סוף שעות ושנים של לימוד תורה שהם רק בזכותו??? כמה משפחות ודורות ניצלו לנצח נצחים בזכותו?? מי יודע כמה גזירות כליון רח"ל נוראיות הוא מנע מעם ישראל? כמה אסונות נמנעו בזכותו?"











הרב רצאבי הרב אמנון יצחק כוח להשפיע בחירות תימנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד