כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

שיתוף פעולה בין אור ירוק לרשת למשקפיים

עמותת "אור ירוק" וחברת אופטיקנה מקדישות את חודש ינואר, להגברת המודעות לבריאות העיניים והראיה. בדיקת ראיה ברשת אופטיקנה, תעלה 10 שקלים, כאשר ההכנסות יוקדשו למאבק בתאונות הדרכים

שיתוף פעולה בין אור ירוק לרשת למשקפיים

מתי לאחרונה בדקתם את טיב הראייה שלכם? אולי אתם זקוקים למשקפי ראיה בזמן הנהיגה ולא יודעים זאת? עמותת "אור ירוק" וחברת אופטיקנה חברו יחדיו כדי להגביר את המודעות לחשיבות הראיה במהלך נהיגה.

במהלך חודש ינואר, תעניק אופטיקנה ללקוחותיה בדיקות ראייה בעלות סמלית של 10 שקלים. ההכנסות יתרמו לעמותת "אור ירוק" ויוקדשו למאבק בתאונות דרכים. מעבר לכך, במסגרת המבצע זכאי כל אדם שעבר בדיקת ראייה גם לשובר הנחה של 100 שקלים לרכישת משקפי ראייה.

לפני כשנה הוחלט כי כל בעל רישיון נהיגה שמלאו לו 40 והגיע זמנו לחידוש הרישיון, יעבור בדיקת ראייה אחת לעשר שנים, כתנאי לחידוש הרישיון. מטרת הבדיקה היא לאתר נהגים שראייתם ירדה עם השנים ועם הגיל... נהגים בני 70 ומעלה יחויבו בבדיקה בכול חמש שנים ונהגים בני 80 ומעלה יחויבו בבדיקת ראייה בכל שנה. ירידה בחדות הראייה, כמו גם צמצום בשדה הראייה, משפיעים משמעותית על היכולת של הנהגים להבחין מבעוד מועד בסכנות פוטנציאליות על הכביש, מה שמעלה משמעותית את הסיכוי למעורבות בתאונות דרכים.

אופטיקנה מזמינה את לקוחותיה הצעירים לקחת חלק בתוכנית "אור ירוק לחיים" של עמותת אור ירוק. במסגרת תוכנית זו, לביתו של כל נהג צעיר מגיע, בתיאום מראש, נציג אור ירוק המקיים עם הנהג הצעיר ועם המלווים המיועדים מקרב בני המשפחה, מפגש הנחיה ללא עלות. במסגרת המפגש, שאורכו כשעה, מקנה המנחה לנהג הצעיר ולמשפחתו כלים וטיפים לביצוע ליווי אפקטיבי. עד כה התבצעו מעל 260,000 מפגשי אור ירוק לחיים.מחקר של הטכניון מוכיח כי נהגים שעברו את המפגש, הסיכון שלהם להיות מעורבים בתאונת דרכים קטן ב – 13%.

שמואל אבואב מנכ"ל עמותת אור ירוק: "עמותת אור ירוק מברכת את חברת אופטיקנה על הירתמותה למאבק בתאונות הדרכים. ראיה תקינה הינה נדבך חשוב במניעת תאונות דרכים. עמותת "אור ירוק" רואה חשיבות רבה בבריאות הנהג ובמיוחד ביכולת הראיה שלו, לשמירה על בטיחותו ושל בטיחות שאר משתמשי הדרך".

מאיר רסין , מנכ"ל רשת אופטיקנה: "אופטיקנה מבקשת לדאוג לכך שהנהגים הצעירים שעולים על הכביש יגיעו הביתה בשלום. ראייה טובה יותר יכולה להציל חיים על הכביש. רשת אופטיקנה מקפידה על תרומה לקהילה ותומכת במהלך כל השנה בנושאים חברתיים חשובים ומשמעותיים. הפעם בחרנו לתרום לעמותת אור ירוק שעושה עבודת קודש במאבק בתאונות הדרכים. אנחנו שמחים לקחת חלק במאבק חשוב זה והעלאת המודעות הציבורית".










קישורים:
את שובר ההנחה ניתן להשיג באתר אור ירוק
אור ירוק משקפיים רשת אופטיקנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד