כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

יח"צ מדא

ערב הוקרה מיוחד למתנדבים החרדים בנתיבות ואופקים

צילום רפי בביאן דוברות מד"א
צילום רפי בביאן דוברות מד"א

קהל המתנדבים שנכח בערב ההוקרה המיוחד שערך מד"א ביום חמישי האחרון (17.1) בתחנת מד"א בנתיבות, היו מתנדבי העדה החרדית מנתיבות ואופקים, שלוקחים חלק יומיומי בפעילות מד"א להצלת חיים. את הערב ארגן המתנדב יהודה ויצמן, תושב נתיבות ומתנדב מד"א.

את האירוע החשוב, לצד הנהלת מחוז דרום של מד"א כיבדו בנוכחותם מר יחיאל זוהר ראש עיריית נתיבות והרב דנון דנין, רב הקהילה הספרדית בנתיבות.

הרב דנון דנין נשא דברים: "אני מחזק מכאן את ידיהם של מתנדבי העדה החרדית בתחנות מד"א בנתיבות ובאופקים בפרט, ובכל הארץ בכלל. אתם מוסרים עצמכם על קידוש העם והארץ, ואין מטרה נעלה מהצלת חיים", אמר הרב.

ראש עיריית נתיבות, מר יחיאל זוהר, שהתרשם מפעילות המתנדבים החרדים, אמר: "אני מכיר את מד"א לאורך שנים רבות. אני מבקש להוקיר מעל במה זו את פועלו של מנכ"ל הארגון, אלי בין, ואת פועלם של כוחות מד"א בכל רחבי הארץ. אני רואה יום יום את פעילותם של הצוותים בנתיבות, הן בשגרה והן בחירום ואני מודה להם על פועלם. על מנת לחזק את הפעילות, אני מתחייב לממן לחובשי מד"א בעיר קורס נוסף, על מנת שיהפכו לחובשים בכירים. חזקו ואימצו".

במהלך הערב, העניק מנהל מרחב נגב במד"א, יצחק אלפסי, תעודת הוקרה למנכ"ל עמותת 'חסדי יוסף' מר אלעזר בן דוד שנתן את החסות לערב זה.

מנכ"ל מד"א, רמ"ג אלי בין: "מד"א מחבק ומעריך את המתנדבים בני העדה החרדית, שבחרו להצטרף בהמוניהם לפעילות מד"א בכל הארץ. אין ספק שיחד- כשכל קצוות האוכלוסייה פועלות יד ביד במד"א, השמיים הם הגבול בתחום הצלת החיים".







123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד