כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

12 שעות לפני • האדמו"ר מויז'ניץ לחסידיו: הצביעו ג'

בבית המדרש 'מרכז חסידי ויז'ניץ', הורה הערב האדמו"ר מויז'ניץ: להצביע ולצאת לעבוד למען יהדות התורה • "למען כבוד שמים ולמען כבוד בית ויז'ניץ"

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר

לאחר הודעתו של האדמו"ר מויז'ניץ בסעודה שלישית בשבת האחרונה, כי יפרסם את החלטתו למי להצביע בבחירות היום (ב) - הערב נערכה ההכרזה בבית המדרש 'מרכז חסידי ויז'ניץ' ברחוב עזרא בבני-ברק.

לתפילת מעריב בשעה 8:00 התקבצו ובאו החסידים להתפלל במחיצתו של האדמו"ר. לאחר התפילה נערכה ההכרזה בבית המדרש הגדול, בנוכחות האדמו"ר, על ידי המשב"ק, רבי יוקל וייס, המנהל הרוחני של הישיבה הגדולה של ויז'ניץ, ונאמן ביתו של האדמו"ר:

"בפקודת כ"ק מרן אדונינו מורינו ורבינו שליט"א, למען כבודו של כ"ק מרן רבינו זי"ע חוב קדוש לכל אחד ואחד מכל חסידי ויז'ניץ לפעול ולעשות ולהצביע אר ורק למען רשימת יהדות התורה והשבת אות ג. למען כבוד שמים ולמען כבוד בית ויז'ניץ. רבינו שליט"א מברך את כל העושים בכל מילי דמיטב".

לאחר מכן הוסיף האדמו"ר ממקומו, וביקש מהחסידים שייצאו לעבודה למען ג' בכל הארץ.

לאחר ההכרזה חולקו בין החסידים פלייארים ושלטים עם הכותרת 'ככל אשר יורוך ג', ועם חותמת על-שם מטה 'מרכז חסידי ויז'ניץ', במטרה לתלות את השלטים על רכביהם של החסידים.

אל ההכרזה קדם מכתב ששיגר הגראי"ל שטיינמן אל האדמו"ר, בו ביקשו שיורה לחסידיו להצביעה עבור יהדות התורה.

לכתחילה תוכננה ההכרזה להתקיים באישון ליל, לאחר קבלת קהל ותפילת מעריב. אולם לאחר מכן הוחלט להקדים את ההכרזה לשעה 20:00 ולהקדים את תפילת מעריב.

כל שנותר להמתין ולראות כיצד יסקרו עיתוני המפלגה 'המודיע' ו'המבשר' את ההכרזה.

כידוע, מאז פטירת ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל, נמנעים שני העיתונים מלהעניק לאדמו"ר את תואר האדמו"ר מויז'ניץ, ובשל כך הוא אינו מוזכר כלל בעיתונים אלו.
ויזניץ בחירות חסידים הכרזה מעריב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד