כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

איך הם הצביעו? כל התמונות מיום הבחירות

נתניהו הגיע להצביע עם רעייתו ובניו יאיר ואבנר (חבוש כיפה) • בנט הצביע ליד הבית (והפעילים רקדו) • דרעי הצביע ברחוב הקבלן (והעריך שש"ס מאבדת שני מנדטים) • צפו

נתניהו מצביע הבוקר. צילום: מטה ההסברה של הליכוד
נתניהו מצביע הבוקר. צילום: מטה ההסברה של הליכוד



ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה יחד עם בניהם, הגיעו עם פתיחת הקלפיות אל בית הספר בן גוריון בירושלים כדי להצביע. "אנחנו קוראים לכל הצעירים לבוא, לשים מחל, גם אם יש מפלגות יותר טרנדיות", אמר יאיר, בנו של ראש הממשלה. לצדו עמד אחיו, אבנר, עם כיפה לראשו. האב הגיב: "וגם הציונות הדתית".

בהמשך הגיעו ראש הממשלה ומשפחתו לכותל המערבי, נשאו תפילה והטמינו פתק בין אבני הכותל. ראש הממשלה אמר: "אני בא כל פעם לכותל, כדי לגעת בסלע קיומנו, ואני נושא תפילה למען עתיד ישראל ועתיד עמנו".

ברעננה הצביע יו"ר מפלגת הבית היהודי, נפתלי בנט, בקלפי הסמוכה לביתו. בנט הגיע מלווה ברעייתו גילת ובעשרות פעילים שרקדו ושרו סביבו. בהמשך היום צפוי בנט לסייר בקלפיות בדרום ובגוש דן.

נשיא המדינה שמעון פרס הצביע בתיכון לאמנויות בירושלים ואמר על הטענות שהופנו נגדו, לפיהן התערב במערכת הבחירות: "ודאי שאני מתערב, הצבעתי. זו לא התערבות?" לשאלת הכתבים אם התלבט מאחורי הפרגוד - ענה: "כולם צריכים להתלבט לגבי מי להצביע, אבל לא לגבי עצם ההצבעה".

מנהיג ש"ס, אריה דרעי, הגיע הבוקר לקלפי ברחוב הקבלן שבירושלים. "אני, עם הפתק שלי, מכניס עכשיו את אלי ישי לכנסת", אמר דרעי וחייך. הוא הצביע עם רעייתו יפה בבית הספר 'דרך חיים'. שעלה קלה אחר כך התלווה יחד עם יתר מנהיגי ש"ס לנשיא מועצת החכמים של ש"ס, הגר"ע יוסף.

לשאלת הכתבים, האם הוא רואה בתוצאות הבחירות מבחן אישי שלו - השיב דרעי כי לא מדובר באחריות בלעדית שלו. "כמובן שהאחריות שלי ואני הובלתי את המערכת, אבל עבדנו פה אלפי אנשים וההצלחה תהיה של כולם", אמר. דרעי העריך כי ש"ס תאבד שני מנדטים למפלגות 'עם שלם' של הרב חיים אמסלם, ול'כוח להשפיע' של רבי אמנון יצחק. "צריך לזכור שיש שתי מפלגות שמתחרות בנו, והן לא יעברו את אחוז החסימה אך הן נוגסות בנו שני מנדטים, לפי סקרים שעשינו".

המטרה: להוציא את הרחוב החרדי מאדישות

חבר הכנסת משה גפני הצביע בקלפי ברחוב קהילות יעקב בבני-ברק. לאחר מכן יצא לסיור בביתר עילית מודיעין עלית וערים נוספות, על מנת לעודד את פעילי השטח ולהוציא את הרחוב החרדי מאדישותו.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן הצביע ברמת תמיר. ח"כ מנחם לייזר מוזס הצביע ברחוב אהלי יוסף. ח"כ ישראל אייכלר יצביע בשעה 10 ברחוב סורוצקין.

שר הפנים אלי ישי התפלל הבוקר שחרית בביתו של הגר"ע יוסף. לאחר מכן יצא להצביע בבית הספר ברחוב אבן דנן. שר השיכון אריאל אטיאס הצביע בבית ספר הסמוך לביתו ברחוב הקבלן.

חבר הכנסת חיים אמסלם שפרש מש"ס והקים את מפלגת 'עם שלם'" הצביע בשעה 10 בקלפי הממקומת במעוזה של התנועה ממנה פרש - ברחוב הקבלן בירושלים.

אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ושותפו של ראש הממשלה המכהן, הצביע הבוקר ביישוב בו הוא מתגורר - נוקדים - אשר מעבר לקו הירוק. לאחר ההצבעה אמר: "היום אנחנו ננצח ניצחון היסטורי".



































בחירות קלפיות בנימין נתניהו נפתלי בנט אריה דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד