כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אמסלם: מפיצים שפרשתי • מלחמות הרגע האחרון

משעות הבוקר הופצה ברשת הודעה: חיים אמסלם, יו"ר מפלגת עם שלם, הסיר את מועמדתו • אמסלם פרסם הכחשה גורפת בפייסבוק: הודעה שקרית; מאשים את פעילי ש"ס

חיים אמסלם מצביע, הבוקר. צילום: פייסבוק עם שלם
חיים אמסלם מצביע, הבוקר. צילום: פייסבוק עם שלם



ש"ס ואמסלם - מריבות של הרגע האחרון: משעות הבוקר הופצו שמועות כי חיים אמסלם, יו"ר מפלגת עם שלם, הסיר את מועמדותו. ברשת האינטרנט הופצה הודעה בה נאמר: "אני חיים אמסלם מצהיר בזאת שלפי בדיקות מקיפות אנחנו לא עוברים את אחוז החסימה. אני קורא לכל תומכיי: תודה. אין לי לב לשמוע את מרן בוכה. למרות כל הכאב, הצביעו למפלגת שס ובזכות זה נזכה לקבל את משיח צדקנו".

שעה קלה לאחר מכן, מפרסמת מפלגת עם שלם הכחשה גורפת. בדף הפייסבוק שלה נאמר: "בש"ס מנסים לעשות ניסיון אחרון למנוע את התבוסה ובניסיון נואל לעצור את הבחירה הדמוקטית הם מפיצים ברשת כי הרב חיים אמסלם ממפלגת עם שלם הסיר את מועמדתו! חברים יקרים הפיצו ושתפו אל תתנו להם לנצח! עם שלם כבר מצטיירת כבר בשעה זו כהפתעת הבחירות. אל תתנו לשחיתות להימשך עוד 30 שנה!!! הצביעו עם האמת שלכם הלב והאומץ והביאו גם את בני משפחותיכם!".

הפצת הודעה שקרית בשם מישהו הינה עברה פלילית ויכולה לגרור לעונש מאסר. לא רק מחבר ההודעה, אלא כל מי שממשיך להפיץ אותה, צפוי לעונשים כבדים כפי הכתוב בחוק.
אמסלם שס בחירות תשעג הכחשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד