י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"מחכים לשלטון הפלסטיני שיקום פה במהרה" • וידאו

ישראל מאיר הירש, מראשי 'נטורי קרתא', בראיון וידאו ל'בחדרי חרדים' • למה הוא לא חושש מגזירת הגיוס? • האם יש סיכוי שיצביע? • ומה הוא מחפש ברמאללה?

"מחכים לשלטון הפלסטיני שיקום פה במהרה" • וידאו



"זהו יום אסון לעם היהודי", כך מגדיר ישראל מאיר הירש, מבכירי פלג 'נטורי קרתא', את יום הבחירות לכנסת ה-19, במהלך ראיון שקיים היום (ג) בסלון ביתו עם 'בחדרי חרדים'. "אנחנו מקווים ומצפים שהשלטון הפלסטיני יקום במהרה", הוסיף.

הירש, יחד עם כמה מבני משפחתו, נציגי 'נטורי קרתא' ותושבי שכונת מגוריו - יצאו בצהריים להפגין נגד קיום הבחירות בישראל, "עצם הבחירה של האזרחים בבחירות מעמידה את המדינה הציונית על רגליה כדי שתוכל להמשיך להכריז מרד בקב"ה ובתורתו", הוא מסביר את ההפגנות.

• לפתחו של עולם התורה עומדות גזירות קשות, לא מפריע לכם להמיר את הוראת הרבנים?

"עצם ההשתתפות של 'החרדים' בכנסת המינים מהווה את התשתית לגזירות שנוחתות על הציבור החרדי בארץ הקודש. אותם חרדים מעמידים פנים שהם נלחמים נגד הגיוס של הציבור החרדי".

• אם לא הייתה לנו נציגות, מה היה קורה?

"השופט בדימוס מישאל חשין אמר, ש'נטורי קרתא' שמתנזרים כליל מהמדינה, מהתקציבים והממסד הציוני, יש להם את הזכות המלאה להיות פטורים מכל חובה במדינה הזו, וכך גם עם כל אחד שיתנזר מאלו".



לשאלה האם הוא מצפה שכולם יהיו כמוהו, ואף יבואו עמו לסיורים עם בכירי המגזר הפלסטיני ברמאללה, השיב הירש בנחרצות: "אנחנו מקווים שכל העם היהודי יחזור בתשובה, ישוב למקורותיו ולא יתעוור מהשוחד שהוא מקבל מהמוסד הציוני, זאת לא השאיפה שלי שכולם יבואו איתי לרמאללה, אנחנו יודעים הרי שהציבור החרדי בישראל בפרט ובעולם בכלל הוא נגד המוסד הציוני".

• יש סיכוי שתצביע בבחירות ביום מן הימים?

"אין סיכוי כזה, מושג כזה לא קיים אצלנו בלקסיקון בדיוק כמו שבשום אופן לא נאכל חזיר. אנחנו תחת שלטון כובש, היינו כאן לפני קום הציונות ואנחנו מחכים ליום שהמדינה תתבטל ונחיה כאן תחת שלטון פלסטיני שיקום פה במהרה".
הירש בחירות הצבעה כופרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד