ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ש"ס בכותל • דרעי : "טירון פוליטי לא יפסול אותנו"

ש"ס צוהלת מההישג בקלפי ושריה עלו לכותל המערבי • אלי ישי אומר: "ההישג של מרן" • אריה דרעי בטוח: "עוד נקבל 14 מנדטים", ומבטיח: "אין ממשלה ללא ש"ס"

אלי ישי ואריה דרעי בכותל . צילום: ישי דריקס
אלי ישי ואריה דרעי בכותל . צילום: ישי דריקס



במטה תנועת ש"ס שברחוב כנפי נשרים בירושלים פרצה שמחה לאור התוצאות ומדברים על ניצחון נגד כל הסיכויים ולמרות המפלגות שזינבו בה. "אני צופה שעוד נקבל 14 מנדטים", אמר אלי ישי, זה ניצחון של מרן הגר"ע יוסף". עם זאת מודאגים מהתכווצות הימין והעלייה בכוחו של יאיר לפיד.

בש"ס חוגגים את ההישג: על פי המדגמים זכתה המפלגה ב-11-13 מנדטים, בהתחשב במאבק שניהלו נגדה הרב אמנון יצחק וחיים אמסלם, מדובר ללא ספק בהישג משמעותי. "שס יציבה וחזקה", אמר אריה דרעי, "למרות כל הקשיים אנחנו כצוק איתן - זה המסר העיקרי, למרות שקדימה נעלמה, והליכוד התרסק". דרעי גם העז לנבא: "מניסיון, עד הבוקר עוד נגיע ל-14 מנדטים", בהמשך הודה דרעי לאלי ישי, אריאל אטיאס - שר השיכון ויו"ר מינהל מקרקעי ישראל (בעקיצה מרומזת למינויו של משה כחלון), למשולם נהרי ולניסים זאב.

דרעי הגיב גם לשאלות האם נתניהו יקים ממשלה ללא ש"ס עם לפיד ובנט "אין מצב כזה של ממשלה ללא ש"ס, מי שמכיר קצת יודע שאין סיכוי שביבי יעשה את זה. אני מציע לכל מיני טירונים פוליטיים לא לפסול אותנו ולא לפסול אף אחד", סיים בעקיצה ללפיד.

והוסיף: "חייבים ממשלה חסברתית יציבה".

בשעת חצות לילה הגיעו שרי ש"ס לכותל המערבי בהוראת הגר"ע שהורה להם: "לכו ותודו לקב"ה בכותל המערבי". עשרות צעירי ש"ס הצטרפו אליהם בשירה ובריקודים.

נפתלי בנט גילה גם הוא שביעות רצון מהתוצאות, ואמר: "משהו חדש התחיל, חזרנו למרכז הבמה הפוליטית", בנט סירב להתחייב כי ישב בכל מחיר עם ביבי בממשלה, ולא הסכים לפרט על מה שוחח הערב עם יאיר לפיד.

בנאום הניצחון שנשא בהמשך, הבהיר בנט: "בנינו בית לכולם, ובו נפעל למען הורדת המחירים. בבית הזה נפעל לייצר שוויון הזדמנויות לכל ילדי ישראל, שמי שנולד בירוחם יקבל אותם סיכויים כמו ילד ברמת השרון". לאחר שבירך את עמיתו אורי אריאל, סיים בנט את דבריו: "חזרנו למרכז הבמה הפוליטית".

יו"ר תנועת טוב, חנוך ורדיגר, מברך את המפלגות החרדיות על ההצלחה בבחירות לכנסת ה-19: "שמחנו לראות את אוהדי ותומכי התנועה יוצאים להצביע ולחזק את הנציגות החרדית בקלפי – עתה יש הזדמנות להראות שאכן דואגים גם לחרדים העובדים".

ש"ס בכותל: ישי דריקס
















































































י
לפיד בנימין נתניהו דרעי ש''ס אלי ישי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד