י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רבי אמנון יצא חפוי ראש אחרי ההפסד • וידאו בלעדי

"הבטחת לנו לחם בשקל!" זעקו המונים מחוץ למשרדי רבי אמנון יצחק, אחר שהתברר הכישלון הצורב • פעיל על אווירת הנכאים: "כולם בהלם, במשבר נורא. חלק בכו" • צפו בוידאו

אמנון יצחק ביציאה מהמשרדים אמש. צילומסך
אמנון יצחק ביציאה מהמשרדים אמש. צילומסך



אווירת נכאים שררה אמש, ליל תוצאות הבחירות, במשרדי ארגון 'שופר', הממוקמים ברחוב בן יעקב בבני-ברק. הארגון שחשב להפוך מארגון חזרה בתשובה למפלגה פוליטית בכנסת, גילה כי קשה לחצות את אחוז החסימה. מאוחר יותר, כשנספרו כל הקולות, התברר כי מפלגת 'כח להשפיע' של רבי אמנון יצחק קיבלה רק 26,744 קולות.

פעילי המפלגה, שתיכננו לקיים מסיבה גדולה באולמי 'הללויה' בפתח-תקווה, התאכזבו עם פרסום תוצאות המדגמים, והתפנו עם הציוד במשאיות הארגון, לא לפני שכתב באחד מקווי הנייעס, שבא לסקר את האירוע, הותקף, מכשיר הטלפון שלו נשבר - וחולצתו נקרעה. הלה הגיש תלונה אמש במשטרת פתח-תקוה.

במקביל, המונים התגודדו בסמוך למשרדי 'שופר', חלקם המכריע דווקא אוהדי ש"ס. במקום נשמעו קריאות חוזרות ונשנות לעבר פעילי 'כח להשפיע', ובינהם בניו של רבי אמנון יצחק: "הבטחתם לנו לחם בשקל... איפה זה?!", שאגו ההמונים.



באותה שעה ישב רבי אמנון במשרדיו, קומה אחת מתחת לפני הקרקע. הרב, שדיבר במהלך תקופת הבחירות, כי "הולך להיות לנו דו ספירתי", התאכזב יחד עם הפעילים,

פעילי 'כח להשפיע' בשלושת החודשים האחרונים, חלקם בעלי תשובה תמימים וטהורים שעבדו לשם שמים על פי הוראתו ובקשתו של רבם הנערץ, היו בהלם ובמשבר נורא. ניכר היה כי אינם מאמינים למה שקורה. במשך כל התקופה האחרונה האמינו באמת ובתמים לדברי רבי אמנון ש"יש לנו דו ספורתי".

אחד מהפעילים ששהה ליד המשרדים סיפר ל'בחדרי חרדים' כי "ההלם היה גדול, תחושות הצער של הפעילים ורבי אמנון יצחק ניכרו היטב בעת שיצאו, וחלקם אף בכו".

באתר 'שופר' הסירו היום את קמפיין 'כח להשפיע' ומעתה אין איזכור כלל למפלגה. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי רבי אמנון יצחק ימשיך את הפעילות, ובבחירות המונציפאליות בחודש חשוון יריץ את המפלגה שוב.
שופר כח להשפיע אמנון יצחק פעילים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 116 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד