י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

הנגיד יטיס את כל מקהלת ויז'ניץ לחתונת בת הזקונים

הנגיד פנחס קליין, מגדולי תומכי ויז'ניץ במונסי, שהה בישראל, התלהב ממקהלת החסידות - והחליט: להטיס את כולם לחתונת בתו • המקהלה תלווה החתונה ושבת השבע ברכות

המקהלה תבקר בארה"ב. אילוסטרציה
המקהלה תבקר בארה"ב. אילוסטרציה

בעל מנגן או נגן שיוצאים לחו"ל על פי הזמנה מיוחדת זהו דבר שבשגרה. אבל המקרה הבא בהחלט נדיר: מקהלת ויז'ניץ המורחבת כולה - הכוללת את המנגנים יענקי דסקל, חיים פולק, אברהם וויס, חיים מאיר ושמואל שטיינמץ ועוד - יוצאים לארה"ב כדי להשתתף בחתונת בת הזקונים של הנגיד פנחס קליין ממונסי, הנמנה עם חסידי האדמו"ר מויז'ניץ מונסי.

הנגיד קליין הוא אחד מגדולי תומכי החסידות, ואף תרם את מבנה בית המדרש הגדול של החסידות בעיירה מונסי. בחסידות עצמה קיימת מקהלת משוררים שבמהלך האירועים ושולחנות האדמו"ר, משוררת את ניגוני החסידות. אלא שלפני חודשיים שהה קליין בארץ ישראל והשתתף בשולחנו של האדמו"ר מויז'ניץ בקרית החסידות בבבני ברק. מששמע את אופי השירה המקצועית וההגשה המשובחת של מקהלת ויז'ניץ, נהנה מאד והחליט: הם יגיעו לשורר בחתונת בת הזקונים.

המקהלה אמורה להשתתף בחתונה ובהמשך גם בשבת ה'שבע ברכות' שתתקיים באחת מעיירות הנופש שבהרי הקטסקילס בניו יורק, שם ינעימו לאורחים וימחישו להם מעין אווירת טיש עילאית.
מקהלה ויז'ניץ מונסי ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד