כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לכבוד מי רקד האדמו"ר מויז'ניץ ברחוב?

באולמי 'גני הדקל' בבני ברק התקיימה חתונת נכד הגר"מ הלברשטאם זצ"ל ונכדת הגר"נ גשטטנר זצ"ל • האדמו"ר מויז'ניץ, השרוי בשנת אבל על אביו - מצא פתרון

האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר
האדמו"ר מויז'ניץ. צילום: יהושע פרוכטר

עוברים ושבים ברחוב עזרא בבני ברק אמש (ד) בסמוך לאולמי גני הדקל, נתקלו במחזה בלתי שגרתי - האדמו"ר מויז'ניץ, שבית מדרשו שוכן ממול, יצא במחול ובריקוד סוחף, ברחבה הסמוכה לאולם, עם המחותנים שהשיאו את בניהם באותו ערב - אך לא באולם עצמו.

במקום התקיימה חתונת בנו של הגאון רבי יעקב דוד הלברשטאם, רב חסידי צאנז-טשאקווע ובנו של הגאון רבי משה הלברשטאם זצ"ל בעל שו"ת דברי משה וחבר בד"צ העדה החרדית, וחתנו של הרה"צ רבי יעקב אשר קאפ זצ"ל מלעלוב ברנוביץ, עם בתו היחידה של הגאון רבי חיים יוסף בידרמן, ראש ישיבת פנים מאירות, בנו של האדמו"ר רבי אלתר אלעזר מנחם מענדל זצ"ל מלעלוב, וחתנו של הגאון רבי נתן גשטטנר זצ"ל בעל 'להורות נתן'.

בין האדמו"ר מויזניץ והמחותנים שוררת היכרות רבת שנים. האדמו"ר למד הוראה ועשה 'שימוש' אצל אבי המחותן הגר"מ הלברשטאם זצ"ל במשך תקופה ארוכה. בנוסף, היה האדמו"ר מיודד עם הגר"נ גשטטנר - שגם עמד לימינו בכל עת - עד ליום הסתלקותו.

מכיוון שהאדמו"ר שרוי עדיין בשנת האבל על אביו ה'ישועות משה' מויז'ניץ זצ"ל, אסור לו להשתתף בחתונה. אך האדמו"ר - שחפץ ליטול בכל זאת חלק בשמחה - הגיע לרחבת הבנין הסמוכה לאולם עם קבוצה מחסידיו, והורה לקרוא למחותנים ולחתן. הללו נחפזו להגיע, ולאחר שאיחל להם ברכת מזל טוב לבבית, פתח האדמו"ר בריקוד במקום למשך דקות ארוכות, כשכל החוגגים באולם ממהרים להגיע למקום ולזון עיניהם במראה.
ויז'ניץ ריקוד גשטטנר הלברשטאם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד