ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הגראי"ל הודיע לרובינשטיין: אתה ראש העיר החדש

אברהם רובינשטיין הוא היורש של יעקב אשר • נחשב נאמן ביתו של הגר"ח קנייבסקי • במוצ"ש זומן אל הגראי"ל והתברך בהצלחה בתפקיד • פרסום ראשון: מכתבו של הגר"ח

אברהם רובינשטיין. צילום: יעקב כהן
אברהם רובינשטיין. צילום: יעקב כהן



במוצאי-שבת הגיע אברהם רובינשטיין אל ביתו של הגראי"ל שטיינמן ברחוב חזון איש 5, שם הודיע לו כי הוא ראש העיר הבא של בני-ברק - והעניק לו את ברכת הדרך בתפקידו החדש.

רובינשטיין, מזכיר מועצת גדולי התורה של דגל התורה וחבר העירייה, הגיע מלווה בשמואל אפשטיין, לאחר שהגראי"ל הורה לנכדו דוד שפירא לזמנו אליו.

מהרגע בו נודעו תוצאות האמת של מפלגת יהדות התורה, וזכייתה בהישג שיא של שבעה מנדטים, החל המרוץ לאיוש תפקיד ראש עיריית בני-ברק, במקום ראש העיר הכהן, יעקב אשר - הפורש מתפקידו לאחר שנבחר לכנסת כנציגה השלישי של 'דגל התורה'.

כבר מהתחלה ברור היה כי אברהם רובינשטיין, נאמן ביתו של הגר"ח קנייבסקי, יזכה בתפקיד.

השהיית הפרסום נעשתה לצורך שיפור עמדות והתארגנות טכנית. כאמור, במוצ"ש - כפי שדווחנו כאן בפירסום ראשון - הוא זומן כדי לקבל את ברכת הדרך.

עוד קודם לכן הועבר מכתב שנכתב בכתב-ידו של הגר"ח קנייבסקי לידיו של הגראי"ל שטיינמן, בו מופיעה בקשה מפורשת למנות את רובינשטיין לתפקיד - למרות שגם ללא מכתב זה, היה מינויו יוצא אל הפועל.

על פי ההסכמים בין אגודת ישראל ודגל התורה, בכל קדנציה מתקיימת רוטציה בתפקיד ראש העיר. בקדנציה הנוכחית כיהן מועמד דגל התורה, יעקב אשר. בקדנציה הבאה אמור לכהן בתפקיד נציג אגודת ישראל - חנוך זייברט.



מכתבו של הגר"ח קנייבסקי אל הגראי"ל שטיינמן:


אברהם רובינשטיין יעקב אשר הרב שטיינמן הרב חיים קנייבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד