כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

שובר שתיקה • רבי אמנון יצחק על המפלה: ש"ס אשמים

רבי אמנון מדבר לראשונה: "אנשי ש"ס העדיפו את המחזיר בשאלה לפיד" • לדבריו הוחלפו פתקי 'פז' ב'פה': "פתאום מובן איך עלה לפיד מ-12 ל-19" • "ש"ס גרועה מהחילוניות" • צפו

רבי אמנון יצחק. צילומסך
רבי אמנון יצחק. צילומסך

שובר שתיקה: במוצאי-שבת, ארבעה ימים אחרי התבוסה שנחל, פירסם רבי אמנון יצחק לראשונה - באתר של ארגונו 'שופר', את תגובתו לכישלון הצורב של מפלגתו 'כוח להשפיע' שזכתבה בבחירות רק ב-28,048 קולות ונותרה הרחק את אחוז החסימה. זאת, למרות שהבטיח תוצאה של שתי ספרות.

בהודעה מוקלטת בוידאו, המתפרסת על 17 דקות, מאשים רבי אמנון את אנשי ש"ס על המלחמה שניהלו נגדו: "השקר ברור לכל, אנשי ש"ס העדיפו את המחזיר בשאלה לפיד סוגר הכוללים ומגייס בחורי הישיבות על המחזיר בתשובה אמנון יצחק.

"אף אחד מרבניהם לא מחה ולו אחד מהם על שפיכות הדמים שנעשית ברחובות עיר לעיני כולם ובתשקורת הכללית. רבותי הריני להודיעכם אין איש שינקה מזה. אתם חושבים שהבטחתי שתי ספרות סתם? "אתם חושבים שהבטחתי שתי ספרות סתם? אתם יודעים כמה זיופים מתבררים לנו כרגע? גם זיופים בספירת הקולות במקום בכל קלפי, גם העלמת פתקאות, גם לכלוכן, גם החלפתן ב'פה' שפיתאום מובן איך עלה מר לפיד מ-12 מנדטים ל-19 מנדטים בן לילה.



רבי אמנון מאשים את פעילי ש"ס גם באיומים, בהצבת רבנים בפתחי הקלפיות שהשביעו מצביעים להצביע ש"ס, הפצת שקרים בכרוזים ובמודעות כאילו המפלגה נסגרה.

"מאות אלפי קולות הלכו לפח מהפחד של אנשים שרצו להצביע 'פז', כדי שלא לעבור על דברי הרב עובדיה יוסף. מפלגת ש"ס, לצערנו, המפלגה הזו התגלתה כמפלגה הגרועה מהמפלגות החילוניות. אין זו מפלגה להחזיר עטרה ליושנה אלא זו מפלגה לחזרה בשאלה".

רבי אמנון מעיד גם כי פנו אליו אנשים שמבקשים לחזור בשאלה.
רבי אמנון יצחק בחירות ש''ס כוח להשפיע יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 194 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד