א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

אסון בברזיל: מאות נשרפו בדליקה

לפחות 200 איש נהרגו ומאות נפצעו בשריפה שפרצה במועדון בעיר סנטה מריה שבדרום ברזיל • האש התלקחה במהלך מופע פירוטכניקה של להקה שניגנה במקום

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

לפחות 200 איש נהרגו בשריפה שפרצה במועדון בעיר סנטה מריה שבדרום ברזיל. על פי הדיווחים, האש התלקחה במהלך מופע פירוטכניקה של להקה שניגנה במקום.

מניין ההרוגים באסון אינו סופי והפעילות של אנשי ההצלה בשטח - נמשך. באתר העיתון ז'ורנל דו ברזיל נמסר, כי גופות ההרוגים טרם זוהו. מושל המחוז, טרסו ג'נרו, מסר: "זה יום ראשון עצוב, ננקוט בכל הצעדיים האפשריים".

מפקד תחנת הכיבוי באזור, מויסס דה סילבה פוקס, אמר: "אנחנו מוציאים את הגופות במטרה לזהות אותן. כבר 40 שנה אני עובד ככבאי ומעולם לא ראיתי טרגדיה כזו".

מאות בני אדם נוספים נפצעו בשריפה.

ערוץ גלובו TV הברזילאי דיווח כי הגופות מפונות מהזירה. "שירותי הכיבוי מנסים לאתר קורבנות. איננו יכולים לתת עדיין מספר מדוייק של הרוגים. האנשים היו בפאניקה ורבים רמסו אנשים אחרים בעודם נמלטים", סיפר מפקד מכבי האש.

בכלי תקשורת מקומיים דווח כי במועדון היו כ-500 בני אדם. הרס רב נגרם למבנה שנמצא בסכנת התמוטטות, ורבים מבין מאות הנוכחים התקשו להגיע ליציאת החירום היחידה שהייתה במקום.

לפי אתר האינטרנט של העיתון הנפוץ "או גלובו", האש פרצה בערך בשעה 2:30 לפנות בוקר, כאשר סולן הלהקה ערך מעין מופע זיקוקים ואחד מהניצוצות פגע בחומר לבידוד אקוסטי. עוד דווח כי הכבאים השתלטו על האש רק סביב 05:30.
שריפה ברזיל לילה כיבוי הרוגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד