י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רוצה בית 'מלבלב'? • זה הזמן לשפוך קצת צבע

מחדשת את הבית? זה הזמן לשמר לבלוב של ט"ו בשבט בעיצוב ביתך • שבלונות צבעוניות וצבעים מגוונים ישרו אווירת פריחה בביתך • איך עושים זאת? – המומחים של 'טמבור' מייעצים

רוצה בית 'מלבלב'? • זה הזמן לשפוך קצת צבע



ט"ו בשבט – ראש השנה לאילנות – הביא עמו את לבלוב האילנות הרעננים, המספק לכולנו תחושה של פריחה וצמיחה מחודשת לקראת האביב.

בכדי שלא לאבד את התחושה מהר מידי, ולשמר אותה לאורך זמן, קיימות שפע של אפשרויות כדי לאפשר לכם להביא את ההרגשה אל תוך ביתכם, ולתת לבני המשפחה לחיות 'בחיק הטבע'.

כיצד תשיגי את ההרגשה המצופה? ובאלו כלים כדאי ורצוי להשתמש כדי לקבל הרגשה טבעית בבית? נעזרנו בהמלצותיהם של מומחי 'טמבור', יצרנית מוצרי הצבע הגדולה בישראל.



שבלונות

• השימוש בשבלונות: מלבד מגוון עצום של צבעים ומוצרי צבע לבית, מציעים ב'טמבור' להשתמש לצביעת הבית בדוגמאות מרעננות של שבלונות – המיועדות לאפשר צביעה של הבית בשילוב של דוגמאות מרהיבות עין – והמציגות פרחים, עצים, צמחים ומגוון רחב של דוגמאות מן הטבע.

שילוב של שימוש בשבלונות המותאמות, יחד עם השימוש בצבעים ידידותיים לסביבה ואשר זכו בכל תווי התקן הנדרשים, יפיח בבית אווירה של ט"ו בשבט במשך כל השנה.

• מומלץ לגוון ולהתאים לכל חדר בבית שבלונות משלו, כך למשל בחירת שבלונה לחדר הילדים תיעשה לפי רצונם ותחביביהם של הילדים, לעומת זאת, שבלונה המיועדת לסלון, תשווה לו מראה מכובד, אך בד בבד גם כזה שיוסיף לו נופך של רעננות וטריות.

• בנוסף, מן הראוי ללמוד את אופן השימוש הנכון בשבלונה – כדי לקבל תוצאות מדויקות ומושלמות. מומלץ לנסות קודם את השימוש בשבלונה על גבי נייר, כדי לוודא את צורת השימוש הנכונה ולתרגל אותה, ורק לאחר מכן לעבור לצביעת הקירות המיועדים.

• השימוש בצבעים טבעיים: ניתן גם להשתמש בצבעים שישוו לבית מראה 'טבעי' וחי, גם זאת, כמובן, בהתאמה לכל חדר ולצרכיו הייחודיים.



צבעים מתאימים

כך ניתן לצבוע את חדר הילדים בצבעים ירוקים בהירים, ולעטר אותו בשבלונות המתאימות של פרחים, עצים וכדומה.

גם את חדר האמבטיה ניתן להפוך לטבעי מעט, באמצעות שימוש בצבעים מעודנים אך עמידי מים, כאלה המותאמים במיוחד לחדר האמבטיה ומיוצרים במגוון וריאציות.

מן הראוי לשים לב גם לפריטים הנמצאים בחדר, ולבחור את הצבע בהתאמה לצבעי המיטה, הארונות, השידות ושאר פריטי הריהוט, כדי ליצור הרמוניה מושלמת של מראה טבעי ונעים לעין.







טו בשבט עיצוב מלבלב צבעים טמבור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד