כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

חופשה באירופה בלי לטוס • ארטצו'ק - הבטחה ממומשת

מחפשים לנפוש בצפון אבל להרגיש כמו באירופה? • רוצים צימר שיספק לכם חוויה טוטאלית ואיכותית? • ארטצ'וק, פינת החמד של כפר ורדים, מציעה פתרון חלומי • גלריה

חופשה באירופה בלי לטוס • ארטצו'ק - הבטחה ממומשת
תיירות צילום: pixabay

"ארטצ'וק היא קודם כל חוויה. חוויה טוטאלית שנכנסת עמוק לבטן ונשארת עמוק בלב". כך מבטיחה אריאלה, בעלת סוויטות הבוטיק בכפר ורדים.

נוסעים צפונה, הכבישים ריקים, והנוף בחלון מתחלף והופך דחוס פחות, אוורירי יותר, אנו משילים מעלינו את טרדות היום יום ומתמסרים לנוף הגלילי, המוכר והאהוב. עולים בשביל המפותל לכיוון הישוב הקהילתי כפר ורדים. שדרת האורנים נושאת איתה ריח של הבטחה - ההבטחה הזו היא ארטצ'וק.

אל כפר ורדים הגענו בצהרי היום, אחרי ששמענו מזוג חברים המלצה חמה על ארטצ'וק. "חופשה באירופה, אבל בלי לעבור בשדה התעופה", הם אמרו. במבט ראשון, בין בתי היישוב הגלילי הקסום, קשה לראות את הסוויטות. בעלי המקום דאגו להצניע אותן ולשלבן בהרמוניה מעוררת כבוד בין עצי החורש הטבעי. נחבאות בענווה ונחשפות אט אט - במלוא הדרן - ככל שמתקרבים.

בארטצ'וק יש הרבה מעבר למסך פלזמה ענק ומכונת אספרסו. לא מדובר בעוד צימר בצפון. הסוויטות הן אכן חוויה רבת עוצמה, מענה נדיר למי שמחפש אירוח יוקרתי עם ניחוח של חו"ל, ולמי שיודע להעריך איכות בלתי מתפשרת ועבודה משובחת של עיצוב בוטיקי ברמה הגבוהה ביותר.

המקום הוא פרי יצירה משותף של בעליו ושל אדריכל הצמרת יונתן מונג'ק, מהאדריכלים המובילים והנחשבים בארץ. שנה שלמה עמלו יחד על התכנון. מחשבה רבה הושקעה בכל פרט, ובכל פינה ניכרים האסתטיקה והכבוד הרב הניתן לאורחים. מונג'ק השכיל לעשות שימוש בחומרים טבעיים ואיכותיים המשתלבים באופן מושלם ומשרים אווירה אלגנטית, מוקפדת, ומעל הכל – נקייה וחמימה.

הסוויטות מחופות אבן מקומית, מתוכננות בסימטריה מופתית המשרה שקט ושלווה. חלונות בלגיים עם מפתחים גדולים הצופים אל הנוף, בריכת שחייה סביבה ריצוף דק וריהוט גן יוקרתי, ולצידם, גולת הכותרת – HOT-TUB רחב ידיים, עשוי מעץ ארז משובח. מסביב לכל אלה – מספק הנוף הגלילי תפאורה מושלמת.

עיצוב הפנים משלים את השפה האדריכלית הרומנטית ומעצים את החוויה. מגע העץ המשובח של רצפת הפרקט, הוילונות הצחורים הנשפכים על הרצפה כמו שובל שמלת כלה, התאורה הנעימה, המגבות הרכות והמצעים הלבנים העשויים כותנה מצרית משובחת, הצבעים השקטים ויצירות האומנות התלויות בחדרים מבלי להעמיס. הכל מלטף ומזמין.

ומה מסביב?

לא בטוח שתרצו לעזוב את הסוויטות המפנקות, ובכל זאת, לכפר ורדים יש הרבה מה להציע. גובה של 650 מטר מעל פני הים, עם אקלים ידידותי, מעניק כבר נקודת פתיחה מצוינת.

טיול רגלי ביישוב השלו מבטיח הנאה צרופה משפע של פינות חמד, מצפורים, נקודות תצפית מרהיבות ומסלולי הליכה מסודרים בין פריחה משגעת ונוף עוצר נשימה. מומלץ לשלב ביקור באחת או יותר מהגלריות של האמנים המקומיים, המציגים תערוכות קבועות ומתחלפות במגוון תחומי אמנות פלסטית, ציור, פיסול, קרמיקה, צילום ועוד. כשהקיבה תובעת את שלה, אפשר ליהנות מתפריט כשר למהדרין במבחר מגוון של מסעדות באזור.

טיול בטבע, תרבות ואומנות, ארוחה טובה וקינוח של שנת צהריים בסוויטה המפנקת, הם כל מה שצריך בשביל חופשה מושלמת. ארטצ'וק הוא מסוג המקומות שאתה לא רוצה לעזוב. חלום מתוק שאתה לא רוצה להתעורר ממנו. יצאנו מהמקום עם טעם של עו,ד ואין לנו ספק שנשוב אליו בהזדמנות הראשונה, לבד או עם זוג חברים. זוהי תחילתה של ידידות מופלאה.

לפרטים נוספים: www.artchuk.co.il
או בטלפון: 0545422374













חופשה ארטצ'וק בילוי תיירות צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד