כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

שני בני 3 נפלו מהספה ומ'קומותיים' - ונפצעו בראש

קרית הרצוג בבני-ברק: בן 3 שיחק על הספה בביתו, נפל מגובה - ונחבל באורח בינוני בראשו • גבעת שאול בירושלים: בן 3 נפל ממיטת קומותיים ונחבל בראשו

שני בני 3 נפלו מהספה ומ'קומותיים' - ונפצעו  בראש
חדשות 24

ברחוב גניחובסקי בקריית הרצוג בבני ברק, נפל ילד כבן 3 בביתו ונפגע בראשו, חובשים העניקו לו טיפול רפואי ראשוני - והוא פונה במצב בינוני ומעורפל הכרה לבית החולים שניידר בפתח תקווה.

יהודה יוסקוביץ חובש 'איחוד הצלה' סיפר: "הילד נפל על ראשו במהלך משחק על הספה בביתו ונחבל. הענקנו לו את הטיפול הרפואי לאחר שאיבד את ההכרה לזמן מה, בעקבות החבלה בראשו. לאחר הטיפול הרפואי פונה הילד, כשהוא מעורפל הכרה וכשמצבו מוגדר בינוני, להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

שמעון אטינגר, חובש בארגון הצלה גוש דן סיפר: "כשהגענו למקום מצאנו את הילד כבן ה-3 כשהוא מעורפל הכרה לאחר שנפל על ראשו מגובה של כמטר, טיפלנו במקום וייצבנו את מצבו והוא פונה בניידת טיפול נמרץ במצב בינוני לבית החולים".

וגם בירושלים: ברחוב גבעת שאול נפל ילד כבן 3 ממיטת קומותיים ונחבל בראשו. חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני. הוא פונה מעורפל הכרה - להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים 'הדסה עין כרם'.

דוברת בית החולים אמר לכתב 'בחדרי חרדים', כי הילד במצב יציב.
בינוני שניידר בית החולים הצלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד