י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

מוחרם • יש עתיד מסרבת לשבת למו"מ עם נתן אשל

לאחר פנייה ליועץ המשפטי ועצומה בפייסבוק אליה הצטרפו אלפים - הודיעה מפלגתו של יאיר לפיד: מסרבים למו"מ קואליציוני עם מי שהודח מראשות הסגל בלשכת נתניהו

נתן אשל. צילום: ארכיון
נתן אשל. צילום: ארכיון

ה'זובור' שמפלגת יש עתיד מעבירה את בנימין נתניהו נמשך: בעקבות לחץ ציבורי הודיעה הערב מפלגתו של יאיר לפיד כי לא תשב למו"מ קואליציוני עם הליכוד, כל עוד את המגעים מטעם ראש הממשלה ירכז נתן אשל, ראש הסגל לשעבר בלשכת נתניהו, שהודח מתפקידו בשנה שעברה במסגרת הסדר עם נציבות שירות המדינה.

להודעה של יש עתיד קדם לחץ ציבורי, שכלל בין היתר, פנייה של חברת הכנסת המיועדת מטעם מרצ, תמר זנדברג, ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין, ודף בפייסבוק אליו הצטרפו ביממה האחרונה יותר מ-3,500 גולשים - שקרא להחרים את המו"מ אם ינוהל על-ידי אשל.

בפנייה ליועץ המשפטי כתבה זנדברג, כי אם ישתתף אשל במגעים להקמת הקואליציה, "יש בכך מסר קשה עבור נשים רבות.. מן הראוי כי בשירות המדינה לא תונהג ענישה מקילה, או כזו שאף אינה ממומשת".

בעצומה בדף הפייסבוק נכתב: "אשל הולך להיות חלק מצוות המשא ומתן של הליכוד בהרכבת הממשלה הבאה. כך ממשיך ראש הממשלה נתניהו להכשיר אלימות נגד נשים. כשנתן אשל בלשכה, האמירה ברורה.. אנחנו, הנשים, כמו גם ביטחוננו, לא חשובות מספיק. לא חשובות כלל".

בדף הפייסבוק הופיעה דרישה ברורה ממפלגת יש עתיד, כי תסרב לנה"ל מו"מ עם אשל: "לאחר שיאיר לפיד אמר בעימות עם אריה דרעי שהוא רואה בדרעי עבריין, אנחנו דורשות שלא יכסה את עיניו כעת, ויבין ויבהיר בסירובו לנתן אשל, כי מפלגת יש עתיד מסרבת לשאת ולתת איתו".

נתן אשל עצמו אמר הערב לוואלה חדשות, כי הטענות הן "צביעות". "למה שלא ישבו למשא ומתן איתי? אני לא הורשעתי. בית משפט לא הרשיע אותי. הם הצהירו שלא ישבו עם מי שהורשע סביב שולחן הממשלה".
קואליציה יש עתיד מו''מ נתן אשל בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד