י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"לא נגלה לילדים. אבל נעשה גמילות חסדים עם הכסף"

זוג בגילאי 60 זכה בפרס הראשון בהגרלת הדאבל לוטו, בסכום של 16 מיליון שקל • בני הזוג: "לא מתכוונים לספר לילדים, כדי שימשיכו לעבוד" • וכיצד גילו שזכו?

"לא נגלה לילדים. אבל נעשה גמילות חסדים עם הכסף"
חרדי רוכש כרטיס פיס צילום: צילום אילוסטרציה

זוג בשנות ה-60 לחייו ממרכז הארץ זכה במוצאי השבת האחרונה בסכום של 16 מיליון שקלים בהגרלת הדאבל-לוטו. הזוג, הורים לשמונה ילדים, סיפרו לאחר הזכייה כי אין בכוונתם לעדכן את ילדיהם בדבר הזכייה, כדי שימשיכו לעבוד.

"הילדים שלנו קיבלו וימשיכו לקבל, אבל אנחנו רוצים שהם ימשיכו גם לעבוד כדי להרוויח את לחמם, ושילמדו ששום דבר לא בא בקלות", הסבירו בני הזוג. השניים הוסיפו כי לא חסר להם כסף וכי בסופו של דבר הכסף יגיע לילדיהם.

"הרי בסופו של דבר כל מה ששלנו יהיה שלהם, אנחנו לא ניקח שום דבר איתנו", הם הוסיפו. אבי המשפחה מילא את הטופס הזוכה ביום חמישי האחרון ושילם עבורו 58 שקלים בדוכן בעירו. "אני לא ממלא באופן קבוע, וכשאני רוכש כרטיס אני בדרך כלל לא מקפיד לבדוק אותו", הוא אמר.

במוצאי שבת גילה הבעל את הזכייה כאשר השווה את המספרים שבטופס שלו לאלה המופיעים באתר מפעל הפיס. "עיינתי במספרים שהופיעו באתר ועברתי שורה אחר שורה. לרגע אחד כמעט עזבתי את הטופס כיוון שהייתי בטוח שאין זכייה, ורק לאחר שהגעתי לשורה האחרונה ראיתי שהמספרים תואמים, ספרה אחר ספרה. מיד ניגשתי לאשתי והערתי אותה מהשינה, אמרתי לה שזכינו בלוטו, והיא לא האמינה והביטה שוב ושוב בטופס, וכך העברנו את הלילה, נרגשים והמומים מהידיעה המרעישה".

לדבריו, רק במקרה בדק את המספרים. "אני לא ממלא לוטו באופן קבוע, כשיוצא אני רוכש טופס לוטומט, ובדרך כלל אני לא מקפיד לבדוק אותו אלא רק כשמזדמן לי. את הטופס הזה במקרה בדקתי כי לא הצלחתי להירדם וישבתי מול המחשב".

כשנשאלו מה החלום הגדול בעקבות הזכייה, השיבו בני הזוג כי את החלומות שלהם הם כבר הגשימו. "הכי חשוב מבחינתנו זה לסדר את הילדים, שנהיה שקטים ורגועים, ובנוסף, בזכות הזכייה קיבלנו את האפשרות הנהדרת לעשות קצת גמילות חסדים, לעזור לכמה אנשים שזקוקים לעזרה, שגם הם ירוויחו בפיס".
לוטו זכיה סיוע חסד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד