כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

מרכז מסחרי חדש יחולל מהפך תעסוקתי ב'נאות הפסגה'

מאות נשים חרדיות צפויות להשתלב בעבודה בחברות שיקימו את מרכזיהן במרכז המסחרי הגדול, שמוקם בשכונת נאות הפסגה במודיעין עילית • במרכז יועדו כ-14,000 מ"ר למשרדים ותעסוקה

מרכז מסחרי חדש יחולל מהפך תעסוקתי ב'נאות הפסגה'

העבודות להקמת המרכז המסחרי הגדול בשכונת 'נאות הפסגה' בעיר מודיעין עילית מתקדמות במלוא הקצב, ובמקביל מנהלים בחברה היזמית 'לביא' משא ומתן עם חברות גדולות במשק על מנת שיקימו את מרכזיהם במרכז המסחרי גדול המימדים, תוך כוונה לסייע לתעסוקה עבור נשות האברכים בעיר.

המרכז מוקם בין השכונות נאות הפסגה, קרית ספר וברכפלד, על מגרש שבו יותר מ-14 דונם כאשר 14,000 מ"ר מיועדים לתעסוקה ולמשרדים.

המרכז - שהולך ומוקם, ובנייתו צפויה להיות מושלמת כבר בשנת 2015 - קיבל את אישור רבני העיר ומתנהל תחת פיקוחם. את עבודת האדריכלות מבצעים בחברת דביר-יחיעם אדריכלים, המתמחים בתכנון מותאם לאוכלוסיה הדתית.

הביקוש לשכירת שטחים במרכז המסחרי הולך וגואה, ובימים אלו עתידה רשת סופרמרקטים מהגדולות בישראל לשכור כ-3000 מ"ר על מנת להקים בתוככי המרכז סניף גדול ומרווח של הרשת הידועה.

במגדלי המשרדים צפויות לשכור חברות רבות שטחים על מנת להקים בהם מרכזי שירות, תמיכה ותוכנה שיספקו מקומות עבודה למאות תושבים.

בחברה היזמית מבקשים לקדם ולפתח אפשרויות תעסוקה עבור מאות נשים חרדיות המבקשות להתפרנס בכבוד בסביבת עבודה המותאמת ומתאימה לאורח החיים ודרישות ההלכה. על מנת להשיג מטרה זו מנהלת חברת לביא משא ומתן עם חברות מהגדולות במשק כמו גם עם חברות השמה, במטרה להביא למרכז המסחרי החדש מספר חברות גדולות שיהוו בסיס איתן לתעסוקה.

המרכז כולו מותאם ברמה מקסימאלית לצורכי המגזר החרדי, ויוקמו בו שטחי מסחר גדולים לחנויות דגל, שטחי תעסוקה גדולים מיוחדים למגזר, שטחי גינון רבים וכן מגרש משחקים לילדים על גג שדרת המסחר, וזאת על מנת להקל על ההורים במשפחות ברוכות הילדים.

את המרכז המסחרי בונה חברת 'לביא' בראשותו של אבי חבר, ושותפים בו קבוצת אילי הון יהודיים בעלי איתנות פיננסית, מהארץ ומחו"ל. לחברת 'לביא' פרויקטים מניבים רבים בישראל, ועתה תגיע הבשורה אף לעיר מודיעין עילית כשכבר בעוד שנתיים יוכלו תושבי העיר ליהנות מהיתרונות הרבים שיציע המרכז המסחרי והכול באווירה חרדית ותוך שמירת גדרי הצניעות.

אבי חבר, מבעלי חברת 'לביא', מדגיש: "במסגרת המשא ומתן שאנו מנהלים מול החברות השונות בנושא התעסוקה, אנו שמים דגש רחב על איתנותם הפיננסית של החברות הללו, זאת כדי להביא לעיר פתרונות תעסוקה יציבים ולטווח ארוך".

המהפך התעסוקתי הנרקם והולך - הוא בעידודו וליוויו של ראש העיר הרב יעקב גוטרמן, כהמשך ישיר למודל התעסוקה המצליח שיצר ראש העיר במודיעין עילית.
מרכז תעסוקתי מודיעין עילית יעקב גוטרמן הקמה חברות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד