י"ח אייר התשפ"ד
26.05.2024

איראן מאיימת: "יהיו לתקיפה השלכות על תל אביב"

התקיפה הישראלית בסוריה ממשיכה לעורר גלים: שר החוץ האיראני: "התקיפה עולה בקנה אחד עם יצר התוקפנות והנפשעות המושרשת עמוק בישראל • רוסיה הביעה התנגדות לתקיפה

מטוס חיל האוויר. צילום: דו"צ
מטוס חיל האוויר. צילום: דו"צ

אחרי התקיפה בסוריה, מגיע היום (ה') האיום מצד איראן: סגן שר החוץ האיראני אמר כי לתקיפה בסוריה יהיה השלכות משמעותיות על תל אביב, כך דווח ב-Press Tv. גם שר החוץ האירני, עלי אכבר סלאחי, גינה את "המשטר הציוני" בעקבות התקיפה.

סוכנות הידיעות האירנית 'אירנא' ציטטה את דבריו: "הצעד הבלתי אנושי מוכיח את הלגיטימיות של הממשל הסורי והאומה שלו בתמיכה בתנועות ההתנגדות והטינה שלהם כלפי הציונים".

לטענתו, המהלך גם חושף את התיאום בין "הטרוריסטים שמנסים לערער את סוריה במטרה להשיג את המטרות של המשטר הציוני". הבוקר גינה חיזבאללה את "התקיפה הישראלית במתקן המחקר בסוריה".

בהודעה שפרסם נמסר: "התקיפה עולה בקנה אחד עם יצר התוקפנות והנפשעות המושרשת עמוק בישראל. היא בוצעה בהתאם למדיניותה של ישראל, שמטרתה היא למנוע מכל גורם ערבי או איסלמי לפתח את יכולותיו הצבאיות והטכנולוגיות".

פרטי התקיפה נחשפים: ישראל תיאמה עם ארה"ב

עוד ציין חיזבאללה, כי המתקפה הישראלית "הברברית" מחייבת גינוי מצד הקהילה הבינלאומית והעולם הערבי והאיסלמי.

גם רוסיה התייחסה לאירוע והביעה דאגה מהדיווחים על התקיפה. "אם המידע הזה נכון, מדובר במתקפות שבוצעו ללא כל התגרות במדינה ריבונית, תוך הפרה בוטה של החלטות האו"ם וללא כל הצדקה", מסר משרד החוץ הרוסי.

אתמול שלל הצבא הסורי את הדיווחים לפיהם מטוסי חיל האוויר הישראלי תקפו שיירה שנעה מסוריה ללבנון. "אנו חוזרים ואומרים שישראל תקפה מתקן שמטרתו היא חקר מדעי. זו הפרה בוטה של המרחב האווירי הסורי".
תקיפה סוריה איראן איום רוסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד