כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

היסטוריה: האדמו"ר מגור נפגש עם הגר"ע יוסף • צפו

האדמו"ר מגור בביקור מיוחד אצל הגר"ע יוסף • עם האדמו"ר הגיע ליצמן - שנותר לעמוד • הגר"ע שאל: "מדוע רבי יעקב לא יושב? שב" • ומה קרה אחר-כך? • תמונות I וידאו מהפגישה

צילום: המחתרת
צילום: המחתרת



היסטוריה ביחסים בין אגודת ישראל לתנועת ש"ס: האדמו"ר מגור הגיע הערב (ה) בשעה 20:45 לביקור מיוחד אצל הגר"ע יוסף, בביתו ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר נוף בירושלים.

האדמו"ר שהה בבית הגר"ע כ-10 דקות, בסיומן עזב את המקום. אל האדמו"ר התלווה סגן שר הבריאות יעקב ליצמן. בבית הגר"ע המתין לאדמו"ר גם אריה דרעי.

הפגישה בין נשיא מועצת החכמים לאדמו"ר התקיימה על רקע המשא ומתן הקואליציוני עם הליכוד והתיאומים שמקיימים ביניהם ראשי יהדות התורה וש"ס על רקע האיום על עולם התורה, לאור דרישת מפלגת 'יש עתיד', בראשה עומד יאיר לפיד, לחוקק חוק 'שיוויון בנטל'.



בתחילת הפגישה ח"כ יעקב ליצמן עמד. שאל הגר"ע יוסף: מדוע רבי יעקב לא יושב? שב.

אמר אריה דרעי: ליד הרבי הוא לא יושב.

ענה הגר"ע: שב רבי יעקב!

האדמו"ר מגור הנהן לליצמן בראשו, ואז הוא נענה והתיישב ליד השולחן.

אתמול (ד) נפגש מנהיג ש"ס אריה דרעי עם האדמו"ר מגור בבית האדמו"ר, כדי לסגור את הפרטים האחרונים של התיאום בין שתי המפלגות - וקיבל ממנו את ברכתו. אל דרעי נלווה בביקורו סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן.

השר אלי ישי אמר היום כי ש"ס ויהדות התורה החליטו להוות גוש חוסם במהלך המו"מ הקואליציוני, כדי למנוע פגיעה בעולם הישיבות והתורה, אולם ציין כי "בכל שאר הדברים נפעל עצמאית".

צילום: המחתרת









הידיעה עודכנה בשעה 20:59

גור ביקור הגר''ע יוסף היסטוריה ש''ס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד