ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

לא מזכיר: צבי האוזר פורש מתפקידו כמזכיר הממשלה

עו"ד צבי האוזר, שכיהן בקדנציה האחרונה כמזכיר הממשלה, הודיע לראש הממשלה כי לא ימשיך בתפקיד בממשלה הבאה • נתניהו: "ליווה אותנו בשנים מרתקות ומאתגרות"

האוזר עם נתניהו. צילום: פלאש 90
האוזר עם נתניהו. צילום: פלאש 90

מזכיר הממשלה, עו"ד צבי האוזר, הודיע היום (ה) לראש הממשלה בנימין נתניהו על כוונתו לסיים את תפקידו עם סיום כהונתה של הממשלה הנוכחית. ראש הממשלה בנימין נתניהו הודה להאוזר על עבודתו בארבע שנות כהונת הממשלה, וביקש ממנו להישאר בתפקיד עד לסיום ביצוע חפיפה עם מזכיר הממשלה הבא שייבחר.

צבי האוזר החל את עבודתו עם בנימין נתניהו לפני כ-20 שנה - כשהיה יועץ התקשורת שלו בשנת 1993. בבחירות 1996 היה חבר בצוות האסטרטגי של מטה נתניהו. בשנת 1997 התמנה ליו"ר המועצה לשידורי כבלים, בה ביצע את הרפורמה לפתיחת שוק הטלוויזיה לתחרות.

בשנים 2000-2009 היה שותף במשרד עורכי דין גולדפרב ושות'. בשנת 2009 היה חבר בצוות המשא ומתן הקואליציוני, ולאחר מכן מונה למזכיר הממשלה ה-32 בראשות בנימין נתניהו.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסר: "אני מודה למזכיר הממשלה צבי האוזר על תרומתו ועל עבודתו המקצועית בארבע השנים האחרונות. האוזר ליווה את עבודת הממשלה בשנים מאתגרות ומרתקות למדינת ישראל, ואני בטוח שהוא ימשיך לתרום למדינת ישראל".

האוזר עצמו מסר: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו שזיכה אותי ליטול חלק חשוב בניהולה ועיצובה של מדינת ישראל בארבע השנים האחרונות. פעלתי בארבע שנות כהונתי כמזכיר הממשלה מתוך תחושת שליחות ואחריות ולמדתי רבות מדרכו. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון והתמיכה שנתן בי בשנים הרבות שעבדתי לצידו. אחרי השלמת המשמרת אני פונה לדרך חדשה. תמיד אהיה נכון לסייע בידי ראש הממשלה ולפעול לטובתה של המדינה ככל שאדרש".
צבי האוזר פרישה נתניהו מזכיר הממשלה מדינת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד