כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

אור ירוק למתנדבים: הכנס השנתי בכפר יונה

עמותת "אור ירוק", ערכה את כנס המתנדבים השנתי בכפר יונה, בפני מאות מתנדבי העמותה • מה היה בתכנית ומי הרצה בפני המשתתפים? • גלריה

אור ירוק למתנדבים: הכנס השנתי בכפר יונה

ביום שלישי, 29 בינואר 2013, התקיים כנס מתנדבי עמותת "אור ירוק" השנתי, במתנ"ס בכפר יונה, לעיני כ-500 מתנדבים ופעילים.

את הכנס פתח יושב ראש ומייסד עמותת "אור ירוק", אבי נאור, אשר הודה לאלפי מתנדבי העמותה והחברה למתנסי"ם – תנועת של"ם. נאור דיבר על חשיבותה של החברה האזרחית בימינו ושיבח את רוח ההתנדבות של מתנדבי העמותה.

לאחר מכן נשא דברים יושב ראש עמותת "אור ירוק", שמואל אבואב. אבואב הודה לראש מועצת כפר יונה על אירוח הכנס וסיכם את שנת 2012 שבה חלה ירידה של כ-25% במספר ההרוגים בתאונות דרכים. אבואב טען כי: "למתנדבים יש חלקם במאבק בתאונות הדרכים, ובמיוחד בהישג של הירידה המשמעותית במספר ההרוגים". כמו כן, הזכיר אבואב את חשיבות ההתנדבות למען הקהילה ולמען יצירת חברה אזרחית טובה יותר.

לאחר מכן נשא דברים, אפי דרעי, ראש מועצת כפר יונה: דרעי הודה למתנדבי אור ירוק בכלל ובכפר יונה בפרט, על פרי ההתנדבות מצילת החיים. "הפעילות היא עוד חלק בפאזל גדול של עשייה בתחום הזהירות בדרכים ביישוב" טען דרעי והוסיף, "מערכת החינוך מחנכת ומכוונת לחינוך בזהירות בדרכים כאשר בית הספר בר אילן זכה השנה בפרס ארצי על פעילות בית ספרית בזהירות בדרכים. אגף ההנדסה, הציב מעקות בסמוך למוסדות חינוך, נסללו באמפרים למיתון התנועה, סומנו תמרורים באזורים מסוכנים, ועוד".

לאחר מכן, הרצה בפני המתנדבים גיא צפוני, על אסטרטגיות קהילתיות ועל מקומה של ההתנדבות בחברה האזרחית. לקראת סיום נשאה דברים דורת כהן, אלמנתו של קפטן נבחרת ישראל בכדורגל, אבי כהן ז"ל, שנהרג בתאונת אופנוע. כהן סיפרה כיצד היא ומשפחתה מתמודדים עם האובדן והשכול וכיצד האובדן משפיע על המשפחה.

לסיום, נהנו המתנדבים ממופע שירה בציבור בהנחיית דורון אלפסי.

















אור ירוק מתנדבים שירה שמואל אבואב אבי נאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד