כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הגראי"ל: הגרצ"י אדלשטיין - "צדיק בן צדיק"

הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין, מראשי ישיבת ארחות תורה, עבר ביום שישי ניתוח מעקפים • הגראי"ל שטיינמן הורה לכל תלמידי הישיבות: לומר תהילים לרפואתו

תפילה. צילום: ארכיון
תפילה. צילום: ארכיון

בשורה טובה: הגאון רבי צבי יהודה אדלשטיין, מראשי ישיבת ארחות תורה, בנו של הגאון רבי גרשון אדלשטיין וחתנו של הגאון רבי שאול ברזם זצ"ל (חתן ה'סטייפלער' זצ"ל) מתאושש באורח משביע רצון, במרכז הרפואי 'אסותא', לאחר ניתוח מעקפים שעבר ביום שישי האחרון.

הכל החל כאשר לפני מספר שבועות, לא חש הגרצ"י בטוב בעקבות מיחושים בליבו. בסדרת בדיקות שעבר אצל רופא, התברר כי עליו לעבור צנתור דחוף. הצנתור נקבע ליום חמישי האחרון, והגרצ"י עבר אותו, אך לא בהצלחה. בתום הטיפול הודיע הרופא כי הצנתור לא הצליח וכי העורק הראשי נסתם בכ-96%. נוכח המצב האקוטי הזה, הורה הרופא להכניסו לניתוח מעקפים באורח חירום.

הניתוח נקבע לצהרי ערב שבת. משנודע על כך להגראי"ל שטיינמן, הורה לכל תלמידי הישיבות לומר תהילים לרפואתו של הגרצ"י ולהצלחת הניתוח, כשהגראי"ל מוסיף כי הגרצ"י "הוא צדיק בן צדיק וראוי לתפילות כלל ישראל".

הגרצ"י הוכנס לחדר הנתוחים לקראת השעה 11:30 וכעבור שעתיים יצא הרופא ובישר: "הניתוח הצליח".

עד שבת בבוקר היה הגרצ"י שרוי בתרדמת כתוצאה מהניתוח. בשעות לפני הצהריים, הקיצו אותו הרופאים מהתרדמת ולאחר בדיקה כללית התברר כי מצבו טוב והוא מתאושש כיאות.

הציבור נקרא להמשיך ולהתפלל על רבי צבי יהודה בן הניה רחל לרפואתו השלמה והמיידית בתוך שאר חולי ישראל.
ארחות תורה הגראי צבי יהודה אדלשטיין בית חולים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד