י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

שיר מתנה לחתונה וקליפ הכנה • מה חדש במוסיקה החסידית

יוסף חיים שוואקי בשיר חדש, ארי גולדוואג עם אלבום • איש עסקים בשיר לשותפו, ומרדכי כהן עם שיר לפרשת זכור • אריאל זילבר בשיר עטלפים ויואלי גרינפלד עם קליפ

שיר מתנה לחתונה וקליפ הכנה • מה חדש במוסיקה החסידית



בעת השמעת להיט החופות החדש של יוסף חיים שוואקי "משמח חתן וכלה", מהצליל הראשון מרגישים כמו בטקס חופה באולם ארועים.

השיר בנוי בצורה מוסיקלית המדמה את הרגעים המרגשים של החתן והכלה, החל מהכניסה לאולם, דרך ההגעה לחופה - ועד המעמד המרגש בעצמו. וכיאה לשיר חופה איכותי ומושקע, ניתן לשמוע בשיר את מיטב כלי הנגינה: קרנות יער, כינורות, כלי קשת, סקסופון, פסנתרים ועוד.

ומעל הכל, יוסף חיים שוואקי בביצוע עוצמתי ומרגש. "ב"ה אני גר בארץ כבר יותר משנתיים, ותמיד שאני שר בחופות אני מתרגש לראות את ההורים, בני המשפחה, החברים וכמובן החתן והכלה הנרגשים, ומודה על הזכות שנתן לי הקב"ה לשמח במעמד קדוש ונשגב כל כך. הרבה זמן רציתי להקליט שיר חופה חדש שיבטא את מה שכולנו מרגישים בטקס החופה", אומר יוסף חיים.

את השיר הלחין ועיבד יואלי דיקמן (מאורס טרי בעצמו).


העטלף של זילבר

אריאל זילבר בשיר ראשון מאלבום חדש 'העטלף והתרנגול'. איך שלא תהפוך אותו - תקבל יצירה רעננה ועכשווית. קבלו שיר ראשון מאלבום חדש.

רשימת השירים הגדולים עליהם חתום אריאל זילבר כמעט בלתי נגמרת, עכשיו חוזר זילבר עם שיר חדש פרי עבודה משותפת עם יוני אמבר, שעיבד והפיק את השיר.

הקסם הזילברי מורגש כבר מהרגע הראשון, 'העטלף והתרנגול' הוא חלק מאלבום שכולו רוק יהודי במיטבו. הקצב והטקסטים לא ישאירו אף אחד אדיש.


האלבום של גולדוואג

ארי גולדוואג משיק אלבום חדש המכיל 12 משיריו בעברית ובאנגלית, כאלו שביצע בשיתוף פעולה עם אחרים. מ'קה ריבון' ועד ל'בורא העולם אוהב אותך' (שבת חברים), 'יש תקווה' (בני פרידמן) ו'אגיל' (שבת אחים).

אלו שיקדימו את הזמנותיהם עוד בטרם יופץ האלבום – יקבלו חולצות ומדבקות.


'והמזכירים את השם'

מתוך היוצרות לפרשת זכור, לקח מרדכי כהן את המלים 'והמזכירים את השם'. מרדכי הלחין ומבצע לצלילים שעיבדו גלעד פוטולסקי(שלהבת) ושלמה שלייפר.


המתנה של החבר ל'שבע ברכות'

משה לקס, יהודי בעל לב רחב, ששותפו לעסקים - חיים יהושע בר חורין - חיתן את בנו בישראל, הלחין שיר. והטיל על זאבי פריד להפיק את 'אילן', שחולק כתשורה לאורחים בסעודת ה'שבע ברכות' שערך לזוג הצעיר.


האלבום השני של גרינפלד

יואלי גרינפלד בדרך לאלבום שני עם מיטב המלחינים והמעבדים. יוסי גרין וליפא שמלצר, פינקי וובר ומוטי אילוביץ'. פיני אסטרייכר ומאיר אדלר, איצי וולדנר ומשה לאופר, רולי אזרחי ולייב יעקב ריגלר.

אריאל זילבר שוואקי קליפים מוסיקה חסידית שירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד