ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

פרוש בביתר: "ניצחנו בקרב הראשון, השני לפנינו"

בכנס הוקרה לפעילים של 'יהדות התורה', שנערך בעיר ביתר-עילית, אמר ח"כ מאיר פרוש: "ניצחנו במערכת הבחירות, עתה לפנינו המערכה הגדולה - עלינו להיות מאוחדים"

פרוש נואם בכנס
פרוש נואם בכנס

אמש (מוצ"ש) השתתפו מאות פעילים, בני תורה וראשי קהילות הקודש בראשות חברי הכנסת של 'יהדות התורה', חברי עירייה וראשי המטות במסיבת הוקרה לפעילים, שערכה הנהלת מטה 'יהדות התורה' בראשות ראש העיר, הרב מאיר רובינשטיין.

העיר ביתר עילית, בלטה בגידול של מספר מצביעי 'יהדות התורה'. 8.404 קולות לעומת 4.778 בבחירות קודמות ורשמה בכך שיא ליהדות החרדית.

במסיבת 'מלוה מלכה' שנערכה באולם 'עטרת הנחל' בעיר נשאו דברים ח"כ מאיר פרוש, יו"ר הסיעה ישראל איכלר, ח"כ אורי מקלב והח"כ השביעי החדש יעקב אשר, מזכ"ל 'אגודת ישראל' ומ"מ ראש עיריית בני ברק, חנוך זייברט. סגן רה"ע ויו"ר מטה 'יהדות התורה', יוסי שטרית, מנהל מטה יום הבחירות וחבר הנהלת העיריה בנימין הרשלר ויו"ר סיעת 'דגל התורה', חבר הנהלת העיריה, יצחק רביץ.

עוד השתתפו סגן רה"ע יעקב וינגרטן, חברי העירייה, מנהל מטה הבחירות אהרן אבלס, מנדי שוורץ, דוד זיידה, שמעון לף, יהושע פולק, סגן רה"ע אלעד ישראל פרוש, יו"ר אגו"י במודיעין עילית נחמן בנשעיה ויו"ר סניף 'דגל התורה' בביתר עילית בנימין היימן.

את המעמד פתח והנחה משה פרידמן. ח"כ פרוש, סיפר כי "במפגש שקיימה 'יהדות התורה' עם הנשיא שמעון פרס אמרתי לו; אם חצי מיליון איש ירגישו שהם חוזרים לימי האינקוויזיציה, לימים אפלים, הם יהיו מוכנים למסור את נפשם.

"ניצחנו", אמר, "במערכה הראשונה, ועתה אנו עומדים בפתחה של המערכה הגדולה. בזכותכם אנו עומדים בחזיתה, מאוחדים, מגובשים – כאיש אחד בלב אחד, נוכח מי שמבקש לעקור את הכל".

ח"כ מקלב העלה על נס את ההישג המרשים שיש לזקוף אותו בראש וראשונה לאחדות השורות בין כל תושבי העיר. הציות המוחלט למרנן ורבנן, גדולי התורה והחסידות שליט"א ולתחושת האחריות שאפפה את כל הפעילים בהיות המערכה הזו גורלית ביותר – למען לא תשכח מפי זרעו.

ח"כ אייכלר סיפר כי זה עתה הוא שב מעימות קשה בכלי התקשורת. הוא שרטט קווים למערכה שלפנינו והביע את בטחונו כי רק בזכות האחדות יהי' בכוחנו, בסייעתא דשמיא, להדוף את ההתקפה הקשה נגד התורה ולומדיה.

ח"כ אשר אמר כי הוא מודע לגודל האחריות שהונחה על כתפו. הוא שיבח את האחדות שנתגלתה בתפארתה בימי המערכה על הקלפיות והביאה להישגים המרשימים. הרב אשר הבטיח לשמש כפה עבור כל ראשי הרשויות המקומיות בישראל, חרדים וחילונים כאחד.

ראש העיר מאיר רובינשטיין אמר כי "כבר כשבוע לפני הבחירות ראיתי את 'האש בעיניים', כפי שנהוג לומר, בעיניהם של פעילי 'יהדות התורה', בלא יוצא מהכלל, הבנתי כי פנינו להצלחה חסרת תקדים. הערכתי שנעבור את ה 8000 קולות וכמעט נכפיל את כוחה של 'יהדות התורה' וכך ב"ה קרה. העולם היהודי גילה כי תושבי ביתר עילית גילו ציות ללא עוררין למרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א. כל קהילות הקודש ובני התורה בעיר פעלו באחדות מרשימה ביותר ותוך גילוי מסירות הראויים לכל שבח.

"ציינתי בעבר ואני חוזר על כך כאן בפניכם; הגידול הנו מרשים במיוחד נוכח העובדה שלא זכינו בשנים האחרונות לבניה מאסיבית בעקבות צווי הקפאה שנגזרו על הבניה בעיר ולכן מדובר במיצוי פוטנציאל הקולות, ובעבודה מקצועית ומסורה של ראשי קהילות הקודש, בני התורה והפעילים המסורים בלב ונפש".





























בחירות ביתר עילית גיוס יהדות התורה כנסת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד