י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

החברה מציגה הבטחה של הרבי; בחב"ד זועמים

חברת 'שפע ימים' מציגה את פעולותיה העסקיות כמבוססות על הבטחת הרבי מליובאוויטש ומצטטת דברים שאמר לראש עיריית חיפה • בחב"ד זועמים על הפרשנות שלהם

הרבי הבטיח יהלומים? בחב"ד טוענים שלא
הרבי הבטיח יהלומים? בחב"ד טוענים שלא

חברת 'שפע ימים' מציגה הבטחה של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל - ובחב"ד יש מי שזועמים על כך: החברה, שנוסדה על-ידי חסיד חב"ד אברהם טאוב, עוסקת בחפירות וחיפוש יהלומים באזור הסמוך לקישון. את החברה ייסד על סמך דברים שאמר האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל לראש עיריית חיפה דאז אריה גוראל.

השיחה מצוטטת רבות על-ידי גורמי החברה, שמציגים את פעילותם כמבוססים על הבטחתו של הרבי. אולם אתר 'דה מרקר' מדווח הבוקר, כי בחסידות חב"ד יש מי שזועמים על הפירוש המוטעה של דברי הרבי וסבורים כי לא נאמרה בהם כל הבטחה. "מפרשים את הדברים שנאמרו כאילו שהרבי אמר 'תחפרו יש פה יהלומים' - אבל זה לא נאמר. מי שצופה בשיחה המלאה מבין זאת מיד" , אמרו לאתר.

עוד אמרו: "הרבי דיבר שם על עניין אחר לגמרי. הוא לא דיבר על יהלומים שנמצאים בעומק, אלא על משמעות אחרת - משמעות רוחנית. זה דימוי שמופיע בהרבה מאוד מכתבים שכתב בעבר. מישהו נתן לזה פרשנות של יהלומים, אבל צריך לזכור שהרבי לא אמר את זה באופן חד משמעי", הסבירו שם והוסיפו: "הפרשנות מכוונת אנשים בנתיב שלהם. במידה מסוימת זו הטעיה".

מ'שפע ימים' נמסר בתגובה ל'דה מרקר': "מדובר בטענות קנטרניות ומשוללות כל יסוד. אין זה פלא שהן נאמרות על ידי גורמים עלומים. דברי הרבי מלובביץ' נאמרו ותועדו בסרטון וידיאו והיוו חזון להקמת חברת שפע ימים. מאז הקמתה פועלת החברה למימוש החזון והוכיחה את ממצאיה עד כה בהתאם לכלים גיאולוגיים ומדעיים מקובלים, שאף זכו לאישור על ידי חברת היהלומים הגדולה בעולם דה בירס, במסגרת חמש משלחות גיאולוגים מטעמה בשטחי האקספלורציה של החברה. שפע ימים תמשיך ותפעל למימוש חזונו של הרבי מלובביץ'".
שפע ימים חבד הבטחה הרבי מליובאוויטש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד