כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

שוטרים התחזו לאזרחים ועצרו פורצי רכבים

שוטרים שארבו במגרש החנייה בבית החולים בלינסון הבחינו בקטנוע שהחל להסתובב בין הרכבים החונים • כשביקשו מנהג הקטנוע לעצור - הוא נמלט • ואיך זה נגמר?

שוטרים בפעולה. צילום: ארכיון
שוטרים בפעולה. צילום: ארכיון

אתמול (א) בבוקר הגיעו מספר אזרחים למגרשי החנייה במרכזים הגדולים בפתח תקווה - בהם בתי החולים, הקניון ובית המשפט. האזרחים היו לא אחרים מאשר שוטרי תחנת המשטרה בעיר, בפיקודו של ערן יפת, מפקד היחידה ללוחמה בפשיעה. המשימה: לאתר חשודים שפורצים לרכבים של מבקרים וגונבים ציוד יקר ערך.

במהלך הפעילות הבחינו השוטרים שארבו במגרש החנייה בבית החולים בלינסון בקטנוע שהחל להסתובב בין הרכבים החונים, כששני רוכביו נעצרים בכל פעם בצד רכב אחר ומציצים פנימה לבדוק את תכולתו. השוטרים המשיכו לבלוש אחר רוכבי הקטנוע ועברו אחריהם במספר מגרשי חנייה, כשהם מתעדים אותם מנסים לפרוץ למספר כלי רכב.

בשלב זה חשפו עצמם השוטרים וביקשו מנהג הקטנוע לעצור - וזה בתגובה החל בנהיגה מסוכנת, כשהוא חוצה צמתים באור אדום, מסכן כלי רכב ועוברים ושבים.

רוכבי הקטנוע הגיעו במנוסתם עד לאזור קבר בנימין, הממוקם ביציאה המזרחית מכפר סבא, שם המתין להם צוות של שוטרי יס"מ שרון. השוטרים פיזרו על הכביש דוקרנים שניקבו את גלגלי הקטנוע וזה נעצר במקום.

נהג הקטנוע בן 41, תושב טירה, נעצר לחקירה בתחנת המשטרה בפתח תקווה - שם התברר כי בית המשפט פסל את רישיון הנהיגה שלו למשך 6 שנים, והוא מעולם לא הוציא רישיון נהיגה לכלי רכב דו גלגלי. חברו הצליח להימלט, אך במשטרה יודעים את זהותו.

עכשיו בודקים במשטרה האם השניים מעורבים באירועים נוספים.
משטרה פורצים רכבים קטנוע טירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד