ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

10 חודשי מאסר לחרדי שדרס תינוקת

בחור ישיבה חרדי נהג ברכב ללא רישיון ברחובות ירושלים • הוא איבד שליטה על הרכב ודרס תינוקת שנפגעה לכל ימי חייה • ביהמ"ש העליון החמיר בעונשו והטיל עליו 10 חודשי מאסר

10 חודשי מאסר לחרדי שדרס תינוקת

בית המשפט העליון החמיר הבוקר (ב') בעונשו של צעיר חרדי כבן 19, אשר דרס בשנת 2009 אישה ותינוקת בת שנה ו-3 חודשים, כשנהג ללא רישיון וגזר עליו עונש מאסר בפועל למשך 10 חודשים.

הבחור ביקש מחברו לנהוג, השניים נסעו בשכונת רמות בירושלים ובשלב מסוים הבחור איבד את השליטה ברכב, עלה על המדרכה ופגע בהולכת רגל ובעגלת תינוק שבה הייתה תינוקת בת שנה ושלושה חודשים.

הולכת הרגל נהדפה לעבר גדר ברזל והתינוקת עפה מהעגלה והוטלה על הכביש מחוסרת הכרה. הבחור עצר את הרכב, ירד ממנו וצעק "תקראו לאמבולנס". חברו, שנשאר ברכב, עבר למושב הנהג ומילט את עצמו מזירת האירוע כשהוא מותיר את הצעיר והפצועות מאחור.

הבחור הרים את התינוקת שהוטלה על הכביש והתקשר מהטלפון הנייד שהיה ברשותו למגן דוד אדום.

לאחר שהתבקש למסור את פרטיו, ניתק את השיחה ובטרם הגיעו כוחות ההצלה, נמלט מהמקום.

כתוצאה מהפגיעות, נחבלה הולכת הרגל קשות בפניה ובגולגולתה, וסבלה משריטות ומכאבים בפלג גופה העליון. התינוקת נחבלה בראשה, הגיעה לבית החולים מחוסרת הכרה ובמצב קשה ונותחה.

כתב אישום הוגש נגדו בעבר ושם נכתב כי "התאונה הסבה לתינוקת נזק רפואי קשה לכל חייה". אך עם זאת לא ברור מצבה המדויק בימים אלו. בית המשפט המחוזי גזר על הצעיר 4 חודשי מאסר בפועל, חצי שנת מאסר על תנאי, פסילת רשיון למשך 5 שנים וקנס בסך 5,000 שקלים.

בית המשפט העליון סבר כי העונש קל מידי והחמיר הבוקר בעונשו כך שירצה עונש של 10 חודשי מאסר בפועל.

השופט צבי זילברטל, כתב בפסק הדין: "מעשיו של המשיב מבטאים מסוכנות רבה ויש בהם חומרה ניכרת אשר לא קיבלה ביטוי הולם בגזירת העונש. יש ממש בטענתה של המדינה, לפיה לוּ היה מסתיים האירוע, חלילה, במוות של מי מהנפגעות, היה היסוד הנפשי שהתקיים אצל המשיב מצדיק הרשעה לא רק בעבירה של גרם מוות ברשלנות, כי אם גם בעבירה של הריגה". ,
ירושלים תינוקת פגיעה כלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד