כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פיצוי זניח ללקוחות פלאפון: שיחות או גלישה חינם

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, מציע פיצוי זניח ללקוחות אחרי התקלה ששיבשה אמש את השירות למשך כ-4 שעות • "60 דקות שיחה חינם בארץ, 60 דקות חו"ל או 500 מגה גלישה"

צילום אילוסטרציה: ברוך עזאגווי, COL
צילום אילוסטרציה: ברוך עזאגווי, COL

פלאפון עדיין לא יודעת מה הסיבה לתקלה שאירעה אמש ברשת הסלולר אך הצליחה לזהות את מיקום התקלה ולנטרל אותה; החברה תציע פיצוי ללקוחות בדמות שיחות או גלישה באינטרנט בחינם - כך אמר היום (ב') גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, במסיבת עיתונאים שכינסה החברה בגבעתיים. זאת, בעקבות התקלה ששיבשה אמש את שירותי הסלולר למנויי החברה למשך כ-4 שעות.

"האופן שבו נעשה הטיפול בתקלה אפשר פתרון יחסית מהיר ובזמן סביר, כאשר בסופו של דבר נוטרלה חלק מהמערכת וכך המערכת כולה הייתה יכולה להתאושש באופן מהיר", אמר שרון. "הסיבה לתקלה טרם אותרה, אלא רק האזור שלה והוא נוטרל".

"אפשר לומר שהתקלה מאחורינו", הוסיף שרון. "החלטנו לפנים משורת הדין להעניק הטבה ללקוחות שנפגעו - לאפשר ללקוחות לבחור אחת מתוך 3 הטבות שנציע - 60 דקות שיחה חינם בארץ או 60 דקות שיחה חינם לחו"ל או 500 מגה גלישה ברשת". בנוסף ציין שרון כי חלק מהסמסים שנשלחו בעת התקלה הגיעו מספר פעמים עם סיום התקלה והחברהתזכה את כל הסמסים הכפולים שהגיעו לאחר התקלה, ללא צורך פניית לקוחות בנושא.

שרון הוסיף כי "חלק מהלקחים שהופקו מתקלת סלקום עזרו לנו בתקלה שלנו", ושלל אפשרות של מתקפת סייבר כשאמר: "לא זוהתה חדירה חיצונית לרשת".

לדברי שרון, התקלה זוהתה עוד לפני שלקוחות החלו להתלונן: "התקלה התגלתה במרכז הבקרה של החברה כבר בשעה 19:05 ותלונות לקוחות החלו להגיע סביב השעה 19:30. החל משעה זו ועד השעה 22:40, אז הסתיימה התקלה, מרבית תנועת הדיבור והסמס לא פעלו, למעט בקרב לקוחות ברשת ה-CDMA. יחד עם זאת, רשת הדאטה, בה רבים עושים שימוש בשעות הערב בעיקר לגלישה באינטרנט פעלה כסידרה, ואיפשרה גישה גם לאפליקציות כגון וואטס אפ ו-i Message".

בתוך כך, פחות מחצי יממה לאחר התקלה הוגשה כבר בקשה לתביעה ייצוגית ב-450 מיליון שקל נגד פלאפון.
פלאפון פיצוי תקלה שיחות גלישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד