כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

האדמו"ר מויזניץ לקראת חתונת נכדו: "ככל החתונות"

ויז'ניץ נערכת לחתונת נכד האדמו"ר שתתקיים בשבוע הבא • האדמו"ר כינס את בחורי החסידות והורה להם: "החתונה היא ככל החתונות, לאחריה כל אחד שב לסדריו"

חתונה בויז'ניץ. צילום ארכיון: יעקב נחומי
חתונה בויז'ניץ. צילום ארכיון: יעקב נחומי

חסידות ויז'ניץ נערכת לחתונת נכד האדמו"ר עם נכדת ראש ישיבת ויז'ניץ, הגר"מ ארנסטר. האדמו"ר הקדים להורות לצעירי החסידות שלא להתייחס לחתונה זו אחרת מאשר לכל חתונה אחרת.

ביום רביעי הבא, ג' אדר, תתקיים שמחת החתונה לנכדו של האדמו"ר, בן לחתנו הרה"צ רבי נפתלי צבי טיטלבויים, בנו של אב"ד וואלווע מארה"ב, עם הכלה - נכדת ראש ישיבת ויז'ניץ, הגר"מ ארנסטר - גיסו של האדמו"ר, בת לבנו הרב יעקב שמשון ארנסטר.

במוצאי השבת האחרון הורה האדמו"ר לבחורי הישיבה להתכנס לאחר ההבדלה בבית המדרש.

האדמו"ר אמר: "אומרים שכעת הרבי מחתן פעם ראשונה את נכדו (בארץ, מאז עלה להנהגה. מ.ו.). אני רוצה לומר שהחתונה היא ככל החתונות: בחורים לא יהיו ב'מצוה טאנץ', רק בקבלת פנים ושמחת החתונה עצמה, ולאחר ברכת המזון כל אחד חוזר לישיבה, להמשך סדר היום הרגיל.

"בחורים לא ישתתפו בשבע ברכות המרכזי, רק בשבע ברכות לבחורים, שיתקיים במוצאי שבת פרשת תרומה".

ההכנות לשמחה יתחילו כבר בשבת הקרובה פרשת משפטים, עם שמחת העליה לתורה, ובמוצאי-שבת תתקיים שמחת הפארשפיל ולאחריה מעמד ה'בגלאייטן'.

שמחת החתונה תתקיים ביום רביעי ב'היכל הגדול' מחוץ לבית המדרש, שהורחב לקראת השמחה. במוצאי-שבת תתקיים שמחת השבע ברכות לבחורים, וביום ראשון שמחת השבע ברכות המרכזי.

בתוך כך, מודעות נתלו בימים האחרונים בכל בתי המדרש של ויז'ניץ ברחבי הארץ המודיעים על שיחת חיזוק של האדמו"ר שתתקיים מחר (ג') בשעה 19:00 בערב, לרגל סיום ימי השובבי"ם, ועל כך שחובת השעה על כל אברך להשתתף בכינוס.
ויזניץ בחורים חסידים אדמו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד