א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

"עוד לא חימם את הכסא וכבר רוצה להיות ראש ממשלה"

סיעת 'הליכוד ביתנו' התכנסה: חוטובלי הציגה את חתנה • נתניהו: "האחדות מתחילה בחדר הזה" • וליברמן בעקיצה ליאיר לפיד: "מקווה שזה ליקוי מאורות זמני"

ליברמן וביבי. צילום: פלאש 90
ליברמן וביבי. צילום: פלאש 90 צילום: פלאש 90

הבוקר, בשעה 11:00, ערכה סיעת 'הליכוד ביתנו' ישיבת סיעה ראשונה משותפת וחגיגית. ח"כ ציפי חוטובלי הגיעה בלווית חתנה הטרי, ואף הביאה עוגת קרם לרגל האירוע, וקיבלה פרחים ותשואות במתנה.

ראש הממשלה נכנס בחיוך רחב על פניו, מבע פניו לא הסגיר את הקשיים העומדים בפניו בהרכבת הממשלה, והוא הקפיד ללחוץ יד לכל אחד מהחברים - גם מישראל ביתנו. אף שהיה הרושם שהחכי"ם של ישראל ביתנו, ולפחות חלקם, הרגישו כמו זרים במקום.

שאלתי את אחד מהם רגע לפני שנכנס "ליכודניק, אה?" הוא נרתע והשיב לי "חס וחלילה".

בנימין נתניהו פתח את הישיבה ואמר, כי זהו יום מכריע בגורל מדינת ישראל, מצד אחד האויבים שלנו לא נחים לרגע וצריך לאחד כוחות, להדגיש את המלכד אותנו ולהקים ממשלת אחדות מלאה. נתניהו ציין כי "אני רואה את עצמי כראש ממשלה של כולם, האחדות מתחילה בחדר הזה, באיחוד בין הליכוד וישראל ביתנו".

משעשע היה יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שסיפר שכשנכנס לבניין התנפלו עליו העיתונאים עם השאלות הקבועות שלהם, אבל מבחינתו יש להסתכל על חצי הכוס המלאה, "לפעמים מנצחים בתוצאה של 4-1 ולפעמים פחות, אבל העיקר שמנצחים", ציין. והוסיף: "מאז שנת 96 ליוויתי את התהליך הזה יותר מפעם אחת, החידוש הפעם שיש אנשים שכבר יום למחרת הבחירות הפסיקו לדבר על המדינה ועל המצע שלהם, והתחילו לדבר על איך הופכים לראש ממשלה.. אפילו שלא חיממו את הכסא יום אחד, כבר לא שואלים 'איפה הכסף' רק 'איך הופכים לראש ממשלה', אני מקווה שזה ליקוי מאורות זמני".
ח''כים ישיבת סיעה ליכוד רובי ריבלין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד