י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

4 שבבניקים נעצרו: חשודים בגניבת יודאיקה ותכשיטים

המשטרה עצרה ארבעה חברי כנופיית נוער שוליים • פרצו לבתי עסק ולדירות באיזורים חרדים וגנבו חפצי יודאיקה ותכשיטים בשווי מאות אלפי שקלים • מכרו הסחורה לחנויות ואנשים פרטיים

אילוסטרציה
אילוסטרציה

חוקרי תחנת משטרת לב הבירה בירושלים עצרו אתמול כנופיית נוער שוליים חרדי - בהם שלושה בוגרים וקטין - אשר פרצו לבתי עסק ולדירות פרטיות וגנבו חפצי יודאיקה, בשווי מאות אלפי שקלים.

מחקירת המקרה עולה, כי אחד מחברי הכנופיה מכר את חפצי היודאיקה לחנויות ולבתי עסק או לאנשים פרטיים, אשר סחרו בהם. עוד עולה, כי ארבעת החשודים נהגו לפרוץ על פי מידע שהיה ברשותם לבתי כנסת, בתי דירה ובתי עסק. את הרכוש היו מוכרים לאחד מחברי הכנופייה שהיה מוכר אותו למקומות שונים בארץ - בהם לשוק הפשפשים.

הארבעה נעצרו בעקבות פעילות מודיעינית וחקירתית סמויה ומתמשכת. והם הובאו היום להארכת מעצר בבית המשפט השלום בירושלים. מעצרו של קטין אחד הוארך עד ליום ו', מעצרם של שני הבגירים הוארך, האחד עד יום ו' והשני עד יום א' הקרוב. מעצרו של הקטין השני הוארך עד מחר, אז יתקיים דיון נוסף.

חברי הכנופייה, נערי שוליים, הם קטין בן 16, בעל אזרחות צרפתית, ושלושה תושבי ירושלים בשנות ה-20 לחייהם.

הם פרצו עשרות פעמים לבתי עסק ובתים פרטיים, בעיקר באיזורים חרדים, בכל רחבי הארץ.

מהמשטרה נמסר, כי מי שנגנבו ממנו חפצי יודאיקה מוזמן להגיע לתחנת משטרת לב הבירה במגרש הרוסים, כדי לזהות את חפצי היודאיקה והתכשיטים. עוד נמסר, כי החקירה נמשכת וצפויים מעצרים נוספים.
יודאיקה תכשיטים משטרה פורצים בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד