כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

היערכות מיוחדת ב'מגדל': מקדמות תשלום לתושבי בת חפר

חמשה ימי עבודה חלפו מאז שהוצף היישוב בת חפר - ותושביו המבוטחים כבר מקבלים סכומי מקדמה מחברת 'מגדל', שאף הקימה צוות מיוחד לטפל בהם

ההצפה בבת חפר
ההצפה בבת חפר

שבוע חלף מאז ההצפה הגדולה בבת חפר, וסוכני מגדל כבר משלמים היום מאות אלפי שקלים – מקדמות למבוטחי החברה ביישוב, שרכושם ניזוק בשיטפון.

רק חמישה ימי עבודה חלפו מאז טבעה בת חפר בשיטפון של מים ובוץ שגרם נזק אדיר לרכושם של תושבי היישוב, ומבוטחי חברת הביטוח מגדל מקבלים כבר היום מאות אלפי שקלים – מקדמות, לצורך תשלום לבעלי מקצועות השיקום למיניהם.

מייד עם היוודע דבר השיטפון הקימה זרוע יישוב התביעות של קבוצת מגדל – מגדל ניהול תביעות בע"מ, מערך מקצועי ייעודי להערכת הנזקים והגשת סיוע מיידי לתושבים המבוטחים בקבוצת מגדל.

שפרה סנקביץ, סמנכ"ל ומנהלת אגף תביעות הרכוש במגדל ניהול תביעות, מסרה כי הצוות המיוחד - בראשות מנהלת מדור תביעות הרכוש, חלי עמיאל, והשמאי האחראי על תחום הדירות, מוטי דבש, יצרו קשר עם המבוטחים ביישוב וכבר הנפיק להם מקדמות על פי ההערכות הראשוניות של הנזקים.

"במקביל לחלוקת המקדמות למבוטחים – באמצעות סוכני מגדל ששיווקו לתושבים את הפוליסות השונות, אנחנו מקיימים כבר מחר (יום ד') מפגש בבת חפר, של מומחי מגדל עם התושבים שרכושם נפגע כדי לבחון דרכים נוספות לסייע להם", ציינה סנקביץ.

במגדל מזמינים מבוטחים נפגעי השיטפון האחרון שטרם יצרו קשר עם החברה לעשות זאת בהקדם באמצעות סוכני מגדל האמונים על הגשת סיוע מקצועי ומהיר.

למידע נוסף אודות ביטוח דירה>>
לקבלת הצעה>>
הכנס לפורום של חברת מגדל וקבל מענה לכל השאלות ממיטב המומחים>>
מגדל בת חפר שטפון היערכות ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד