י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הנהג שלף מטהר אוויר וצעק: "אתה מסריח!"

שיא חדש של השפלה באוטובוס דן • נהג צעק על נוסע חרדי בקו לבני ברק: "אתה מסריח, אל תעמוד לידי" • החרדי הפגוע הגיש נגד החברה תביעה בסך 18 אלף שקלים

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

"שיא חדש של השפלה בחברת האוטובוסים של דן", כך הגדירה הבוקר (ה') הכותרת ב'ידיעות אחרונות' את סיפורו של צעיר חרדי, בן 26, שנסע באחרונה מתל אביב לבני ברק בקו 240 ונדהם כשנהג פנה אליו בקול רועם ודרש ממנו: "אתה מסריח, אל תעמוד לידי".

שהבחור הצעיר הוכה בתדהמה ושאל את הנהג מדוע הוא מדבר אליו בצורה כזו, לא היסס הנהג והוציא מתיקו מטהר אוויר, ריסס סביבו והוסיף: "עכשיו יהיה כאן נעים יותר, מהסירחון שלך".

מיד כשהגיע הבחור לביתו שלח מכתב תלונה חריף לחברת 'דן' שהחליטה לזמן אותו לעדות בבית הדין למשמעת של החברה. אולם, עוד טרם מועד הדיון קיבל הצעיר הודעה מהחברה כי הוא בוטל ובו הודאה והתנצלות מהנהג בצירוף פיצוי בסכום מגוחך של 100 שקלים.

בתגובה, התעקש הצעיר להגיע לדיון ודחה את הפיצוי. גם באותו דיון, הודה הנהג במיוחס לו ואישר את דברי הצעיר, אך הנוסע שוב זכה להצעת פיצוי מעליבה במיוחד בדמות כרטיס חופשי חודשי של החברה.

הצעיר פנה לבית המשפט לתביעות קטנות והגיש נגד החברה תביעה בסך 18 אלף שקלים.

"האוטובוס מלא לעייפה", כתב בכתב התביעה. "וכך נאלצתי להישאר יחד עם נוסעים נוספים בחלק הקדמי של האוטובוס, בקרבת הנהג. הנהג ביקשני להתקדם אל תוך האוטובוס אך השבתי לו שכפי שעיניו רואות אין לאן להתקדם. בתגובה פנה אליי הנהג בגסות נוראית: "אתה מסריח אל תעמוד לידי". נעלבתי קשות מדבריו הגסים והנלוזים ושאלתיו: "מדוע אתה מדבר אליי כך?".

"בתגובה הוא הוציא מטהר אוויר מתיקו וריסס בחלל הקרוב אליי, תוך שהוא אומר 'כעת יהיה נעים כאן יותר מהסירחון שלך'. דבריו נאמרו בקול, תוך שהנוסעים העומדים לצידי נדהמים ומהסים אותו על דבריו", הוא תיאר.

מחברת דן נמסר כי הם יגיבו רק לאחר החלטת בית המשפט בנושא.
דן אוטובוס מטהר אוויר חרדי תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד