כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יש להם את 'כל העולם כולו' אבל אין בית דפוס

מגזין התמונות הנפוץ והותיק לא יצא השבוע לאור ועורר גל של שמועות • במגזין מסבירים: בעיה טכנית בלבד של החלפת בית דפוס פגעה בהדפסה השבוע

יש להם את 'כל העולם כולו' אבל אין בית דפוס

קוראיו המושבעים של מגזין התמונות הנפוץ והוותיק ביותר 'כל העולם כולו', ניגשו השבוע כבכל שבוע לחנויות והדוכנים שבהם נמכר המגזין, וביקשו לרכוש אותו. להפתעתם הרבה נמסר להם כי "השבוע לא יצא המגזין לאור".

יש לציין, כי מדובר בתקדים. זו פעם ראשונה מאז קום העיתון, שהוא לא מופיע בדוכני המכירות. גם בערבי חגים ומועדים לחוצים אחרים, לא דילג המגזין על הופעה סדירה. אי לכך, מובן מדוע היעדרו של המגזין השבוע, יצר חרושת של שמועות בקרב הקוראים. האם הוא נסגר לצמיתות? או שמא ורק תקלה טכנית מנעה ממנו להופיע? האם הוא אמור להתמזג עם מגזינים אחרים או שמא הוחלפה בעלות? הנהלת המגזין, לא ראתה לנכון לצאת בהודעה מסודרת לקוראיה, וגל של ספקולציות שטף אותם.

מבירור שערך 'בחדרי חרדים' עולה, כי לא מדובר בסגירת המגזין, שכן הוא אמור להופיע כסדרו על ידי הבעלים ר' יעקב קינד כבר מהשבוע הבא, כרגיל. הסיבה לכך נעוצה בהחלפת בית דפוס.

בית הדפוס הישן הודיע ברגע האחרון, על סיום הסכם ההתקשרות עם ההנהלה, וביקש להסדיר את העניינים הכספיים מולו. ההסכם עם בית הדפוס החדש טרם נרקם סופית, והוצאתו לאור של המגזין השבועי נפלה בין הכיסאות.

בשבוע הבא, כך מקווים בהנהלת המגזין, יוסדרו כל הנושאים הפיננסים, הטכניים והלוגיסטיים מול בית הדפוס והמגזין ישוב לתפוס את מקומו על דוכני המכירה.
מגזין כל העולם כולו דפוס תמונות הוצאה לאור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד