י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגרב"מ אזרחי התעורר, ושאל: "מה עם גזירת הגיוס"?

ראש ישיבת 'עטרת ישראל' שאושפז במצב קשה - התאושש בשבת, שוחח עם בני משפחתו ותלמידיו, והתיישב על כסא • זכר את הפינוי לבית החולים • מקורביו: מקווים שישוחרר השבוע

הגרב"מ אזרחי. צילום ארכיון: יצחק מאיר
הגרב"מ אזרחי. צילום ארכיון: יצחק מאיר

בשורה טובה לאלפי תלמידי ובוגרי ישיבת 'עטרת ישראל', שעקבו בדאגה אחר מצבו של ראש הישיבה הנערץ: שיפור ניכר חל במהלך השבת במצב בריאותו של הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, ראש ישיבת 'עטרת ישראל' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', שאושפז בסוף השבוע במצב קשה מאוד.

בשבת בבוקר, לקראת השעה 11:00, ולאחר שהוסרה ההרדמה וההנשמה - התעורר הגרב"מ ושוחח עם מקורביו ובני משפחתו ששהו בסמוך למיטתו ואף התיישב מאוחר יותר על כסא סמוך.

מקורביו ששהו בסמוך למיטתו, ספרים בהתפעלות כי הדבר הראשון ששאל אותם לאחר שהתעורר: "מה עם סכנת הגיוס ותלמידי הישיבות, האם התקדם משהו בעניין?" אחד מתלמידיו השיב לו כי ה'מועצת' התכנסה ביום חמישי, ועדיין אין התקדמות בנושא.

לאחר שסיפרו לו שיש בחורים שבאו לשבות בסמוך למיטת רבם בבית החולים, שאל "למה הם לא בישיבה?" התלמידים השיבו כי מבחינתם "השבת, כאן זה הישיבה".

בהמשך סיפר הגרב"מ כי הוא זוכר את מה שעבר ואת הפינוי לבית החולים, עד שהוכנס לאמבולנס.

עוד בנושא:
לקיים בנו חכמי ישראל • הגרב"מ אזרחי מורדם ומונשם • תפילות בהיכלי התורה

יעקב גרוסברד, נאמן ביתו, מסר ל'בחדרי חרדים': "בסיעתא דשמיא ראש הישיבה מתאושש ומשוחח עם המשפחה והתלמידים, ומודה לכולם על התפילות למענו, אנחנו מקווים שכבר השבוע הוא ישוחרר לביתו".

הציבור נקרא עדיין להתפלל לרפואת הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי עמו ישראל.
אזרחי הדסה עין כרם ירושלים שבת שיפור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד