י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

האם המבריחה • מאבק לחילוץ ילדה חולה שפעת מהוריה - חברי 'כת השאלים'

כוחות משטרה בליווי עובדים סוציאלים כיתרו במאה שערים את הבית בו נפטר ביום חמישי פעוט, בן למשפחה מ'כת השאלים', ממחלת שפעת • המשטרה דרשה להוציא את אחותו - החולה גם היא בשפעת - לטיפול רפואי • לאחר שעה ארוכה עזבו השוטרים, משהתברר שההורים הוברחו מהמקום

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90

כוחות גדולים של משטרה, בראשות מפקד תחנת לב הבירה, סנ"צ רונן אריאלי, התרכזו הלילה סמוך לשעה 1:00 ברחוב דבורה הנביאה ליד שכונת מאה שערים, וברחוב אדמון, תוך שהם מכתרים את הבית בו נפטר ביום חמישי האחרון פעוט בן חודשיים וחצי, בן למשפחה מ'כת השאלים', כתוצאה משפעת.

ביום שישי האחרון, התקבלו פניות למחלקת הרווחה על ידי שכנים, בהן נאמר כי ישנה ילדה נוספת במשפחה החולה בשפעת, וההורים אינם חפצים לקחתה לטיפול רפואי.

בעקבות הפניות, פנו עובדים סוציאלים לעסקני השכונה, הללו שיתפו בפרטים אף את בכירי רבני השכונה, שהחליטו להוציא את הילדה מחזקת ההורים בניגוד לרצונם.

בעקבות כך, הגיעו כוחות משטרה גדולים לאיזור, ועובדים סוציאלים בליווי שוטרים ובצו בית משפט פרצו לדירה, אך גילו כי הילדים הוברחו.

התינוק שנפטר בשבוע שעבר, היה בן חודשיים וחצי, והוא נמצא מחוסר הכרה וללא נשימה. כונני הצלה ביצעו עליו פעולות החייאה ממושכות, שבסופן פונה לבית החולים 'שערי צדק' - שם קבעו הרופאים את מותו. אחד השכנים סיפר ל'בחדרי חרדים', כי התינוק נולד בבית ללא רישום בבית חולים ובמשרד הפנים.

הורי התינוק סירבו להגיע לבית החולים, כדי לשחרר את גופת בנם המנוח לקבורה. רק מעט לפני חצות הלילה של יום חמישי, נפגשו ההורים עם חוקר משטרה בדירה פרטית, ולאחר מכן התינוק שוחרר לקבורה.
מאה שערים תינוק משטרה כת השאלים חיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד