ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

'מגדל' מקדמת מנהלים מבית: טוני כהן תחליף את משה תמיר

חברת הביטוח 'מגדל' ממשיכה לקדם את המנהלים מבית: טוני כהן תחליף את משה תמיר כמנהלת תחום השיווק במגדל, כך מסר המשנה למנכ"ל - אריק יוגב

טוני כהן. צילום: עמרי רוט
טוני כהן. צילום: עמרי רוט

קבוצת מגדל ממשיכה להביע אמון בשדרת הניהול שצמחה בקבוצה. המשנה למנכ"ל מגדל וראש חטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה במגדל, אריק יוגב, הודיע על מינוייה של טוני כהן, עד כה מנהלת מחלקת השיווק והדיגיטל במגדל חברה לביטוח, לתפקיד מנהלת תחום שיווק בקבוצת מגדל, החל מ- 1.3.2013, במקומו של משה תמיר שמונה לא מכבר למנהל שיווק וחדשנות של קבוצת ג'נרלי.

כהן (בת 38, נ+ 2 ) הינה מוסמכת (M.A.) בהצטיינות של החוג ללימודי עבודה באוניברסיטת ת"א ובוגרת (B.A.) בהצטיינות במנהל עסקים וניהול משאבי אנוש באוניברסיטת בן גוריון. קודם להצטרפותה למגדל, כיהנה טוני כהן כחברת הנהלה ויועצת בכירה בחברת הייעוץ השיווקי אסטרטגי של נס – סינרג'י ולפני כן במגוון תפקידים במחלקת השיווק של קבוצת כלל ביטוח. בצה"ל כיהנה טוני כקצינת שלישות בדרגת סרן וכמזכירת אלוף פיקוד דרום דאז, האלוף שלמה ינאי.

בשלוש השנים האחרונות מילאה כהן שורה של תפקידים בתחום השיווק והפיתוח העסקי במגדל, כאשר בתפקידה האחרון, ניהלה, כאמור, את מחלקת השיווק והדיגיטל במגדל חברה לביטוח והובילה בהצלחה את האסטרטגיה השיווקית והפעילות הדיגיטלית מול לקוחות וערוצי הפצה.

עם ההכרזה על המינוי, ציין אריק יוגב כי "כמי שמגיעה לתפקיד מתוך החברה מביאה עמה טוני היכרות מעמיקה עם צרכי החטיבה ועם סוכני הקבוצה - שותפיה העסקיים, מגוון ערוצי ההפצה שלה ולקוחותיה, וזאת לצד מקצועיות וניסיון עשיר בתחום השיווק על כל היבטיו. אני משוכנע שהשילוב של ההיכרות, הניסיון והידע המקצועי של טוני יהוו בסיס להמשך צמיחה והתמודדות עם האתגרים החדשים העומדים לפתחנו". יוגב הודה למשה תמיר על המצויינות שהפגין במילוי תפקידיו השונים בקבוצת מגדל ואיחל לו המשך הצלחה בתפקיד הבינלאומי הבכיר אליו נבחר.
טוני כהן מגדל משה תמיר מנהלים חברת ביטוח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד